Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

momika

Zarejestrowani
  • Zawartość

    0
  • Rejestracja

  • Ostatnio

    Nigdy

Reputacja

0 Neutral
  1. momika

    Przystrojenie choinki

    a ja ma choine czerwono złota - wiem oklepana ale dla mnie taka typowo swiateczka i taka chce miec :) moze dółoże w ty roku troche takie kremowego...
  2. momika

    co to za suknia??

    atelier diagonal 319
  3. zapraszam na www.forumslubne.az.pl tam jest naprawde wszystko i znajdziesz wszelkie namiary
  4. jest czesto cos takiego w salonach jak tzw pierwsze założenie czyli ze w solonie szyja suknie na Ciebie twoje wymary i taka jaka chcesz i bierzesz ja w srode przed slubem a oddajesz tydzien pozniej Ty ubierasz suknie jako pierwsza wiec jest nowiutka :)
  5. nawte lepiej jak suknia jest na kole bo te halki pod suknia wtedy nie podchodza pod buty :) moja kolezanka m=nie chciala koła i te wszystkie halki strasznie ja drapały i wkurzały a ja mialam koło i wszystko bylo super suknia sie pieknie układała i dzieki temu ze bylo kolo bylo mi chlodniej a mialam na slubie ponad 30 stopni :) tanczyło sie rowniez wygodnie a suknia przy klekaniu i siadaniu układała se wspaniale :)
  6. a na mojej nie ma nic :) i zero plam itp byla mokra troche piasku sie poprzyklejało ale sie otrzepało a potem do pralni i ani śladu :)
  7. mialam dwa welony ten krotki mial 2 wartsy a dlugi jedną http://images6.fotosik.pl/28/44235f358a6fd1f4.jpg http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=b938bb0419e496ca http://images6.fotosik.pl/28/ff7b57030a51cc9dmed.jpg http://images6.fotosik.pl/28/56adcb506ad41c66.jpg http://images6.fotosik.pl/28/939e7c29c41b414b.jpg
  8. ja takllwansie mialam z welonami - dwa jeden krotki a drugi długi i ten dlugi po Kosciele zdjelam i zostal tylko krotki i sie wspaniale bawiłam :) a suknia z trenem nic a nic mi nie pszeszkadzała :)
  9. ja mialam makijaz na slubie taki wlasnie ciemnjeszy i czulam sie super z reszta jak powiedzialam wizazystce ze chce taki troszke ciemniejszy to sie nawet ucieszyla i wyszlo ekstra no i faktycznie na zdj nie jest jakos mocno widoczny ale super wyglada wlasdnie i bylam bardzo bardzo zadowolona malowala mnie pani wlasnie czarnym cieniem i pomaranczowym :) oczywiscie pomarancz jest niewidozny hehe zeby sobie ktos nie pomyslal
  10. momika

    Balon strzelający

    jak nie wybuchnie to podejdzie ktos i go przebije szpileczka ;) my tak zrobilismy ze kolega mial uruchomic zapalnik zeby balon wybuchl ale dostal tez do reki szpilke w razie czego hehe ale sie nie przydała
  11. momika

    Balon strzelający

    120?? to strasznie duzo ja kupowalam po 69,90 i byl ekstra :) mojej kolezance kupilam za niecale 40 zl tu http://www.marketweselny.pl/Balony_Strzelajace_marketweselny_go,itemQQcategory,60.html polecam
  12. momika

    Balon strzelający

    ja to mialam i uwazam , nie tylko ja ale i wszyscy goscie, ze zrobilo to swietny efekt i super wyszło :)
  13. momika

    Pamiątki dla gości.

    juz to chyab gdzies pisalam ale my naszym goscim w ramachtych prezencików a najczesciej czekoladek stawialismy obok winietek takie male butelczki wodeczki z kokardka i zawieszką - z jednej strony obrazek jak na zaproszeniu i napisane nasze imiona a z drugiej napis dziekujemy za przybycie :) wszyscy byli zachwyceni i jak do kogos przychodzimy to wszedzie stoi ta buteleczka :)
  14. momika

    świadkowa - pomocy!!

    a ja mimo ze mam siostre to na swiadkowa wzielam kolezanke bliska na ktora moge zawsze liczyc i wiedzialam ze we wszystkim mi pomoze :) i nie bylo nic w tym dziwnego u mnie w rodzinie :) moja siostra miala wtedy 17 lat i i tak byla jakby fuknkcyjna jako siostra panny mlodej :)
×