Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

fordonska

Zarejestrowani
  • Zawartość

    0
  • Rejestracja

  • Ostatnio

    Nigdy

Reputacja

0 Neutral
  1. fordonska

    Jak usprawnić pracę w firmie?

    Poczytaj blogi na ten temat http://oprogramowanie-dedykowane-dla-firm.pl/blog tutaj jest koło 20 artykułów na temat systemów crm , erp i innych http://blog.kamee.pl/ tutaj jest ich z ... 50. Różna tematyka różne przykłady.
  2. fordonska

    Jak usprawnić pracę w firmie?

    Królowo Balu, jeśli nadal szukasz systemu CRM i masz budżet na to zadanie powyżej 10 000 pln to warto rozważyć dedykowaną aplikację. Obsłuży w 100% proces yw twojej firmie. Mogę polecić firmę Kamee http://kamee.pl Oni w trakcie tworzenia naszego systemu dali nam dziesiątki wskazówek i podpowiadali co jak można zrobić. Wskazywali plusy i minusy rozwiązań. Dzięki temu mamy dziś automatyczną korespondencję z klientami za pomocą maili i smsów. To naprawdę super działa. Jak nasz klient nie zapłacił automatycznie otrzymuje smsa z informację ile dni, za co, na ile zalega + mail. Działa to rewelacyjnie. Polecam wydać trochę więcej, aby potem było znacznie łatwiej i szybciej.
  3. fordonska

    Oprogramowanie

    Mam pytanie. Dlaczego wszyscy rozmawiacie na temat oprogramowań, a nie potrzeb tej firmy! Czy firma ma się dostosować do oprogramowania? Każda firma ma zupełnie inne potrzeby. Nawet sama obsługa klienta zawsze wygląda inaczej. Oprogramowanie powinno być spójne z planami rozwoju firmy! Gotowe rozwiązania mogę dobrze obsłużyć 50% procesów i jeśli to jest satysfakcjonujące to na pewno da się wybrać darmowe oprogramowanie. Są ich dziesiątki. Jeśli ktoś potrzebuje aplikacji, która dobrze obsłuży wszystkie procesy to zadzwońcie do http://www.kamee.pl Oni robią tylko dedykowane aplikacje i potrafią doradzić.
  4. Zapomniałam napisać adres ich strony kamee.pl Pozdrawiam
  5. Jeśli chcesz zabrać się profesjonalnie do tematu to sugeruję: - wypisać potrzeby - opisać procesy jakie zachodzą w firmie - kanały pozyskiwania klientów - etapy na których klienci rezygnują z zakupu. Zadanie to nie jest łatwe, dlatego dobrze jest skorzystać z pomocy specjalistów. My wdrażaliśmy dwa systemy gotowe i nie bardzo się nadały. Potem zdecydowaliśmy się na system uszyty dla nas na miarę. Mieliśmy już prawie podpisaną umowę z wykonawcą, aż znalazła się druga firma, która tylko tym się zajmuje. Po dwóch spotkaniach przedstawili nam wszystkie zagrożenia związane z analizą/ tworzeniem / wdrażaniem systemu i na razie się wstrzymaliśmy. Co ciekawe pierwsza firma nie widziała nigdzie problemu i nie potrafili przedstawić rozwiązania na zagadnienia, która widziała druga firma - Kamee Kraków. Oni tylko tym się zajmują i podczas pierwszej rozmowy uzmysłowiłam sobie, że nam się to nie uda. Powodów jest wiele. Najogólniej można powiedzieć, że nasza firma nie jest na to gotowa. Na razie sami musimy odpowiedzieć sobie na pytania wewnątrz firmy. Wydaje mi się, że oni oferują darmowe konsultacje w tym zakresie, więc może zadzwoń.
×