Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Robert GetHelp

Zarejestrowani
  • Zawartość

    0
  • Rejestracja

  • Ostatnio

    Nigdy

Reputacja

0 Neutral
  1. Pani Beato W ofercie przedstawionej przez Sprzedawcę dostępny był wyższy pakiet gwarancji, który na okres 3 miesięcy kosztował 200 pln więcej a jego limit wynosi 4000 pln. Niestety nie zdecydowała się Pani na jego aktywację w chwili zakupu samochodu :-( Pragnę również podkreślić, że GetHelp.pl NIE odmawia naprawy a jedynie realizuje warunki gwarancji, która została aktywowana na Państwa samochód ...
  2. Pani Beato Jesteśmy w kontakcie z właścicielem pojazdu, którego Pani reprezentuje. Nadal czekamy na diagnozę z warsztatu. Niestety nie wszystkie są w stanie podjąć się naprawy skrzyni CTV. Poza ulotką otrzymali Państwo Szczegółowe Warunki Gwarancji. Wysyłamy je wszystkim Naszym Klientom automatycznie na wskazany adres e-mail. Zgadzam się jednak, że pakiet gwarancji nie został najlepiej dobrany do Państwa samochodu a jego cena ma bezpośredni związek z odpowiedzialnością GetHelp.pl Wszyscy możemy jedynie żałować, że nie zdecydowali się Państwo na jeden z wyższych Pakietów Gwarancji ...
×