Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Matyldka675

Zarejestrowani
  • Zawartość

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral
  1. Mam pytanie do dziewczyn stosujących tabletki antykoncepcyjne i chodzące na solarium. Macie jakieś skutki uboczne? Łączy ktoś może tabletki vines z solarium? Czytałam ze mogą wystąpić przebarwienia na skórze, ale dzisiaj po pierwszym razie nie widzę żadnych zmian na ciele, ani twarzy. Łączycie antykoncepcję i solarium?
  2. Słuchajcie, jestem zaniepokojona, od małego w sumie miałam pod pachą wiszące znamię, i kilka dni temu zaczęło mnie bolec normalnie miało kolor różowy, dzisiaj rano zrobiło się czarne i boli tylko jak je poruszę czy coś wyglada jakby chudziej i pod nim stworzyły się jakby 2 malutkie krostki bądź to zaczerwienienie zwykle...czy to coś poważnego? Miała któraś z was coś podobnego? To znamie nie pieprzyk. Z góry dziękuje za pomoc, nie mam narazie opcji udania się do lekarza, a bardzo się martwię.
  3. Istnieje opcja dostać telefon w neonet na dowód i umowę o prace? Oczywiście na raty, jeśli jestem w BIK
  4. To trwało dosłownie minute, ale bez gumki, a mój chłopak już doszedł...ale ja nie doszłam, czy mogę zajść w ciąże?
×