Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Jareczek

Zarejestrowani
  • Zawartość

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O Jareczek

  • Urodziny 30.12.1987

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Jak promować sklep internetowy, aby sprzedawał więcej? Content marketing Jak sama nazwa wskazuje – content marketing – to komunikacja marketingowa, która prowadzona jest za pomocą treści – tekstów, wideo, audio, infografik, itp. Wiele osób traktuje content marketing jako prowadzenie bloga firmowego i poniekąd mają rację, lecz zapominają, że w marketingu treści chodzi o jej produkcję i dystrybucję, niezależnie od jej formy i miejsca publikacji. Oczywiście ta forma marketingu skupia się głównie na treści pisanej, ale wideo znalazło swoje miejsce i jest coraz częściej wybieraną formą prezentacji treści. Jakie więc założenia spełnia dobrze prowadzony content marketing dla sklepu internetowego? Treści ekspercie budują zaufanie do Twojej marki – swoim odbiorcom pokazujesz, że znasz się na tym, co sprzedajesz i potencjalni klienci od razu wiedzą, że będą mogli liczyć na fachowe doradztwo i sprawną obsługę klienta – im większe zaufanie, tym większa sprzedaż. Treści mogą przekonać Twoich potencjalnych klientów do zakupu – jeżeli na blogu firmowym robisz recenzje produktów, sporządzasz porównania produktów z ich odpowiednikami pochodzącymi od konkurencji, czy zwyczajnie pokazujesz i opisujesz jak dany produkt działa i jakie korzyści niesie za sobą korzystanie z niego, to znacznie zwiększasz szansę na to, że ktoś kupi właśnie u Ciebie. Treści pisane zwiększą ruch z wyszukiwarek w Twoim sklepie internetowym – Google lubi treść, i lubi, kiedy strona internetowa cyklicznie otrzymuje zastrzyk świeżej treści – dlatego warta prowadzić bloga firmowego, który znajduje się w obszarze domeny sklepu internetowego. Remarketing i budowanie bazy mailingowej – treść, czy to teksty czy to wideo, sprowadza ruch na Twój sklep internetowy, więc osoby, które go odwiedzą trafią do list remarketingowych, a niektórzy z nich wypełnią formularz i zostawią swojego maila. Budując takie zaplecze będziesz w stanie prowadzić skuteczną komunikację marketingową ze swoimi odbiorcami, aktywizować ich, a tym samym generować sprzedaż. Social media marketing Kiedyś mówiło się, że “jak nie ma Cię w Google, to nie istniejesz”, a dziś można śmiało powiedzieć, że jak nie ma Cię na Facebooku, to nie istniejesz. Media społecznościowe to dziś nieodzowny element codzienności każdej osoby, która łączy się z Internetem. Niezależnie od tego czy jest to Facebook, Instagram, Snapchat czy Twitter, to odpowiednie dopasowanie komunikacji marketingowej do kanału i do grupu docelowej, która na nim przebywa skutecznie wspomoże budowanie świadomości Twojej marki, a im marka bardziej znana i kojarzona z konkretną działalnością, tym ma większy udział w rynku, a im większy udział w rynku, tym większa sprzedaż w sklepie internetowym. Ponadto Facebook posiada przystosowany do e-commerce system reklamowy, co pozwala sprzedawcom internetowym prowadzić skuteczne kampanie reklamowe. Są sklepy internetowe, które swoją sprzedaż opierają tylko na tym kanale dotarcia do swoich klientów i radzą sobie bardzo dobrze. Influencer marketing Współpraca marek z influenceremi, to aktualnie najszybciej rozwijająca się gałąź marketingu – z bardzo prostego względu – jest skuteczna. Influencer to osoba, która tworzy treści do Internetu i posiada obszerną bazę odbiorców tych treści, np. obserwatorów na Instagramie czy subskrybentów na YouTube. Jeżeli działalność danego influencera wpisuje się w strategię komunikacji marki Twojego sklepu internetowego, to warto rozważyć współpracę z taką osobą, co pozwoli Ci znacznie zwiększyć swoje zasięgi, ruch w sklepie i tym samym sprzedaż. Jeżeli influencer opowiada o stylu ubierania się, a Ty sprzedajesz takie ubrania, to dotrzesz ze swoimi produktami do odpowiednich osób. Marketing internetowy to nie tylko Google Marketing internetowy to nie tylko Google AdWords lecz szereg wielu innych działań i narzędzi, które często mogą wygenerować znacznie większą sprzedaż niż wyszukiwarka – co oczywiście nie znaczy, że należy rezygnować z obecności w wynikach wyszukiwania Google. Dopasuj kanały komunikacji marketingowej do strategii swojego sklepu internetowego i zacznij testować. Jeżeli nie spróbujesz, to się nie przekonasz. Pamiętaj jednak, aby nie traktować powyższych strategii marketingowych jako gazetek reklamowych, lecz jako miejsca, w których możesz prowadzić szczery i wartościowy dialog ze swoją społecznością. https://proinformatics.pl/
  2. W PL oczywiście polecam UPOJNY Zakopcony a zagranicą no to oczywiście Ratataje
  3. Ja osobiście polecam konto w mBanku
×