Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

emigrantka

Zarejestrowani
  • Zawartość

    176
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

2 Neutral

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Rodzina meza to tez wieczne imprezy, urodziny, imieniny, midsummer, parapetowy, pomoc przy przeprowadzce, opieka nad dzieckiem, a to wymaga 3 godzinnej jazdy autem w jedna strone,jakby czlowiek musial zaliczyc wszytkie imprezy to by zycia nice starczylo.nie kazdy lubi spedzac czas wolny w duzym gronie, mnie 12 osob na kupie meczy, ale ja jestem jedynaczka, wole cisze i spokoj, natomiast zauwazylam ze osoby z rodzin wielodzietnych nie znosza byc same im wiecej luda tym lepiej, chocby i pol obcych byle duzo
  2. Gosc Bimba dal dobra propozycje, abonament w agencji towarzyskiej.skoro cie tak kocha, szanuje i dba o twoje zdrowie, to nie bedzie mial zadnych oporow.Z czasem bedzie i tak coraz gorzej, juz widac co to za zwiazek
  3. Raczej wiekszosc ustawia dokladniutko odwrotnie te kolejnosc.Nawet to zle czuc sie czlowiekiem, plec idzie wyzej, w koncu caly swiat i wszelkie media walkuja najczesciej jeden temat
  4. Chlapnela bezmyslnie, ale na pewno nie chciala ci dokuczyc.Przeciez nie ublizyla, tylko byla nietaktowna
  5. Jak sie nie przyzwyczai dziecka do samodzielnego zasypiania i korzystania z nocnika odpowiednio wczesnie, to bedziecie miec 7 latka w pampersie ktorego trzeba bedzie usypiac cycem.starsze dziecko bedzie emocjonalnie odbierac "odrzucenie", male przyjmuje wszystko tak jak jest i nie bedzie potem dyskutowac dlaczego tak.jeden 6 latek w rodzinie nie zje nic jesli sie go nie zabawia bajka na tablecie, chocby byl i wiekszy sped rodzinny i goscie przy stole
  6. Dla mnie by bylo przerazajace zamknac sie w domu z mezem i dzieckiem i odciac od swiata na kilka miesiecy.Ale dla wiekszosci to zycie jak w raju i najpiekniejsze chwile.Zalezy co kto lubi
  7. Jaki nieudaczny?bedzie miec 45 lat to zwiaze sie z 20 latka, ktora urodzi mu gromadke i bedzie szczesliwa prac sprzatac i gotowac nie wychodzac z domu.Na takich wlasnie siksy leca, zycie pelne sukcesow przed nim
  8. Moze jeszcze przyczepisz sie autorko do owszem mlodych, ale nieatrakcyjnych matek?nie kazda jest modelka 10/10, bywaja i grube i pryszczate nastolatki
  9. Autorko, to ty chyba w wieku 20 lat rozmawialas tylko o pieluchach, pralce i zmywarce.Te o ktorych mowisz tak nieprzyjaznie,podrozowaly, imprezowaly i spedzaly milo wolny czas.Jak dziecko podrosnie to ty bedziesz siedziec tylko w kuchni i czekac na wnuki, bo na rozrywki mlodosci bedziesz juz za stara.Tak cie to cieszy ze zamiast beztroska mloda dziewczyna jestes kura domowa a dla faceta tylko i jedynie matka dziecka juz na poczatku zwiazku?A moze zazdroscisz bo wpadlas? 40 fakt za pozno, ale 30-34 to wiek idealny
  10. A nie masz przypadkiem nadwagi?zdjecia nie pokazalas, wiec nie powiem na ile wygladasz.Tez tak mialam w wieku do 15 lat, dopoki nie schudlam.jedna babka na basenie (mialam 12 lat) spytala czy tez przyszlam z dziecmi.ze 30 lat starsza myslala ze kolezanke znalazla
  11. Tak jakby te na stanowiskach nie praly brudnych gaci meza.tylko ze one to robia w czasie wolnym, a te na macierzynskim w ramach pracy w domu
  12. Zakladasz autorze ze bezdzietnych nie ma wogole na kafe?Nie kazdy ma dziecko i nie kazdemu z tego powodu odwala ze nie ma.Zajmij sie swoimi bombelkami, one cie potrzebuja bardziej niz obce osoby na kafe
  13. Zrobienie obiadu dla duzej rodziny, do tego zakupy skladnikow, posprzatanie kuchni, pozmywanie garow bo nie kazdy ma zmywarke i niektore trzeba byc recznie.Wysprzatanie pokoi, lazienki, wymycie okien.Pranie, prasowanie codziennie.Czy to nie za...?A jak mowisz ze dziecko pomoze, to znaczy ze juz nie masz noworodka i zapierdziel zmniejsza sie o 90%
×