Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Bezsil

Zarejestrowani
  • Zawartość

    543
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

10 Good

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Spanie na lewym boku to dopiero w 3 trymestrze. Na poczatku nie ma znaczenia bo macica jeszcze nic nie ucidks. Takze spokojnie spij na plecach jak mozesz:)
  2. Jak sie cos bedzie dzialo to od razu na szpital. Zachamuja skurcze
  3. Dziwne,ze we wtorek nie w pon. Ale lekarz wie co robi 3mam3mam kciuki powodzenia
  4. 6 tyg lezenia to nic. Wazne ,aby dziecko wytrzymalo do konca. Ja wstawalam do lazienki czy herbate zrobic. Gorzej maja te dziewczyny co musza lezec zala ciaze. Ja juz prawie 37 tydz zaczynam jeszcze pare dni. Mam zalozony pesar ktory trzyma szyjke. Z dzieckiem wszystko ok. Jeszcze nie wiem jak bede rodzic. Uczulam tylko na mierzenie szyjki . Na polowkowym usg mialam jeszcze 4 cm. Pozniej drastycznie zaczela sie skracac. Mialam zakaz dotykanka brzucha bo to nasila twardnienia.
  5. Klarcia lekarz Ci tak zalecil?
  6. Mi zaczal twardniec ok 28 tyg ciazy. W 31 tyg trafilam do szpitala. Twardnienia mnie nie bolaly myslalam zze tak ma byc. Jednak szyjka skrocila mi sie z 3.3 cm do 1.5 w tydzien czasu. I lezenie do 37 tyg ciazy. Uwazajcie na siebie i szczesliwego rozwiazania
  7. Dziewczyny jak ktoras ma twardnienie brzucha , to nie masowac go za bardzo... ja tak mialam i mi sie szyjka w bardzo szybkin tepie skrocila
  8. Klarcia bedziesz powtarzac bete?
  9. A to jeszcze troche. Czopu sluzowego nie wyczujesz on jest w szyjce. Wiec to co czujesz to zwykly sluz
  10. Fajna tylko ona kolysze sie na boki, a takiej nie chce. Lepiej przod -tyl
  11. Ze sluzem to Ci nie powiem bo u mnie prawie zawsze sucho bylo. Ja tez nie potrafilam rozroznic czy zamknieta czy otwarta. Wiem ,ze zawsze przedokresem czulam takie rozpieranie w pochwie. A w tym cyklu njie czulam. Kiedy masz miec okres?
  12. Ja mialam tak ,ze jak jak sie staralam i byly nie udane cykle szyjka zawsze przed okresem byla nisko. W cyklu w i ktorym sie udalo szyjka bardzo poszybowala do gory ,ze jej nie mogłam dotknac. Plus testt owu przed okresem wychodzily pozytywne. Powodzenia
  13. A Ty jaka masz kolyske? Zastanawialam sie jeszcze nad kinderkraft i sama zglupialam juz
×