Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

amBrożyk

Zarejestrowani
  • Zawartość

    628
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Wszystko napisane przez amBrożyk

  1. proponuję , ponieważ proponuję , chętni się znajdą i ciekawi , odszyfrowałem, że tekst napisał facet , zaczynasz straszyć , ile proponujesz forsy za milczenie ?
  2. chętnie przeczytam opinię EKSPERTA, który ZNA budowę takiej motorówki oraz 'pracę' na wodzie, czyli jakie zabezpieczenia posiada taka motorówka , gdy sterujący lub osoba obsługująca motorówkę powiedzmy zasłabnie , tego typu motorówka wartości (oceniam na 1 milion PLN) powinna posiadać wiele zabezpieczeń i w przypadku zagrożenia życia sternika (zbyt duża prędkość motorówki lub przeciążenie pracy silnika spalinowego) powinno natychmiast wyłączyć sinik spalinowy ! czy na takiej motorówce jest zainstalowany przycisk - grzybek opisany jako NOT-AUS (natychmiastowe wyłączenie silnika ? przy normalnej pracy silnika diesel w motorówce 'śruba' jest ustawiona pionowo i płyniemy , gdy śruba jest w pozycji poziomej to płyniemy z nurtem wody dlaczego motorówka kręciła się na wodzie , jakby STER był zablokowany ! dlaczego silnik nie wyłączył się samoczynnie ? dlaczego silnika nie wyłączyła ta DAMA z miasta Łódź , która była na tej motorówce ? dlaczego da DAMA z miasta Łódź jest pilnowana przez tęgich ochroniarzy i nie zgadza się na rozmowę z dziennikarzami ? namawiam EKSPERTA aby opisał i naświetlił dlaczego tego typu motorówka kręciła się po wodzie tylko w jedną stronę , aż do momentu braku paliwa w silniku , tego typu motorówki posiadają 'kierownicę' jak w aucie , gdy motorówka 'kręciła kółka' tylko w jedną stronę to Piotr leżał martwy na kierownicy, czy Piotra już nie było w motorówce ? włosy Piotra na 'śrubie' - fatalny wypadek, czy mistyfikacja ?
×