Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Gosc113

Zarejestrowani
  • Zawartość

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral
  1. Witam czy luźny stolec 30 min po przyjęciu tabletki Antykoncepcyjnej spowodował jej osłabienie ? ... Bardzo się martwię . Tabletki biore od 5 miesięcy . To nie jest moje pierwszy schizo . Chłopak w ten dzień skończył na ze wnętrz nigdy nie kończy w środku mimo tabletek . Czy istnieje ryzyko ciąży ? Od tamtej pory czuje jakieś kłócie w brzuchu nie dobrze , jeżdżenie w brzuchu ... dziękuje
  2. Witam czy luźny stolec 30 min po przyjęciu tabletki Antykoncepcyjnej spowodował jej osłabienie ? ... Bardzo się martwię . Tabletki biore od 5 miesięcy . To nie jest moje pierwszy schizo . Chłopak w ten dzień skończył na ze wnętrz nigdy nie kończy w środku mimo tabletek . Czy istnieje ryzyko ciąży ? Od tamtej pory czuje jakieś kłócie w brzuchu nie dobrze , jeżdżenie w brzuchu ... dziękuje
  3. Witam czy luźny stolec 30 min po przyjęciu tabletki Antykoncepcyjnej spowodował jej osłabienie ? ... Bardzo się martwię . Tabletki biore od 5 miesięcy . To nie jest moje pierwszy schizo . Chłopak w ten dzień skończył na ze wnętrz nigdy nie kończy w środku mimo tabletek . Czy istnieje ryzyko ciąży ? Od tamtej pory czuje jakieś kłócie w brzuchu nie dobrze , jeżdżenie w brzuchu ... dziękuje
  4. No nie wiem może przez ta biegunkę .. ale ja głupia .
  5. Nawet nie wiesz jak dobrze to usłyszeć . A skąd taka pewnosc ? Możesz powiedzieć ? Dziękuje ci z góry za uspokojenie . !!!
  6. Witam , biore tabletki Vines . kilka dni temu wzięłam tabletkę do chwili miałam jednorazowa biegunkę , następnie po 2-3 godzinach stosunek z chłopakiem . Mój chłopak mimo tabletek nie kończy nigdy we mnie . Czy mogę być w ciąży ? Chłopak ciagle jest pewny ze nie i tylko się ze mnie śmieje . Dziękuje za odp , strasznie się martwię .
×