Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Kasia 45

Zarejestrowani
  • Zawartość

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral
  1. Wyszło źle przeciętnie czy dobrze. Dzięki dobremu tempie szybkiego nazywania oraz braku deficytu fonologicznego uczennica najlepiej opanowała technikę czytania głośnego. Czyta płynnie w przeciętnym tempie z właściwą intonaciją. Ma trudności z zrozumieniem i zapamiętaniem czytanego tekstu. Konstrując samodzielne wypowiedzi pisemne właściwie odnosi się do tematu. Jednak dominuje w nich potoczny styl wypowiedzi. Występuje także podwyższona liczba błędów. Poziom graficzny pisma nie budzi zastrzeń. Największe trudności uczennicy sprawia opanowanie podstawowych technik matematycznych badana w dalszym ciągu nie opanowała działań na ulamkach zwykłych i dziesietnych mnożenia dzielenia dodawania i odejmowania pisemnego podstaw geometrii itp. Wycofuje się z rozwiązywania zadań z treścią.
  2. Więc tak to są moje 2 wynik badań pedagogicznych. Myślicie że są one dobre złe czy przeciętne. Czyta w przeciętnym tempie w sposób wyrazowy z nielicznymi błędami typu przekręcanie wyrazów zmiana litery lub zmiana brzmienia końcówek wyrazów domysły. Uczennica wykazuje słabe rozumienie czytanych treści na głos. Przeciętne rozumienie stwierdza się w sytuacji czytania po cichu. Pisząc ze słuchu zauważa się występowanie błędów o zróżnicowanym charakterze typowo ortografiiczne - typowa osłabiona percepcjia słuchowa i umiejętności fonologiczne (słuch fonemenowy analiza i synteza głoskowa pamięć fonologiczna) - typowo słuchowo - wzrokowo zaburzenie integracji tychże funkcji. Poziom graficzny pisma jest obniżeny (litery niekształtne pismo niepłynne) tempo pisania przeciętne. Wypowiedzi pisemne i ustne uczennicy są na niskim poziomie pod względem słownictwa i konstrukcji językowej. Z matematyki obsewuje się braki z lat wcześniszych dotyczących min. działań na ulamkach zwykłych i dziesietnych mnożenia i dzielenia pisemnego oraz podstaw geometrii.
  3. Więc tak to są moje 2 wynik badań pedagogicznych. Myślicie że są one dobre złe czy przeciętne. Czyta w przeciętnym tempie w sposób wyrazowy z nielicznymi błędami typu przekręcanie wyrazów zmiana litery lub zmiana brzmienia końcówek wyrazów domysły. Uczennica wykazuje słabe rozumienie czytanych treści na głos. Przeciętne rozumienie stwierdza się w sytuacji czytania po cichu. Pisząc ze słuchu zauważa się występowanie błędów o zróżnicowanym charakterze typowo ortografiiczne - typowa osłabiona percepcjia słuchowa i umiejętności fonologiczne (słuch fonemenowy analiza i synteza głoskowa pamięć fonologiczna) - typowo słuchowo - wzrokowo zaburzenie integracji tychże funkcji. Poziom graficzny pisma jest obniżeny (litery niekształtne pismo niepłynne) tempo pisania przeciętne. Wypowiedzi pisemne i ustne uczennicy są na niskim poziomie pod względem słownictwa i konstrukcji językowej. Z matematyki obsewuje się braki z lat wcześniszych dotyczących min. działań na ulamkach zwykłych i dziesietnych mnożenia i dzielenia pisemnego oraz podstaw geometrii.
  4. Przedstawiła wam wynik mojego testu iq na poziomie 80 stwierdziliście że jest on słaby a teraz chcę zapytać jak oceniacie moje wynik badań pedagogicznych napiszycie czy bardzo źle, źle, przeciętnie, dobrze. Czyta w przeciętnym tempie w sposób wyrazowy z nielicznymi błędami typu przekręcanie wyrazowy zmiana brzmienia końcówek wyrazów domysły. Uczennica wykazuje słabe rozumienie czytanych treści na głos. Przeciętne rozumienie stwierdza się w sytuacji czytania po cichu. Pisząc ze słuchu zauważa się występowanie błędów o zróżnicowanym charakterze typowo ortografiiczne - niska świadomość ortograficzna - typowo osłabiena percepcjia słuchowa i umiejętności fonologiczne (słuch fonemenowy analiza i synteza głoskowa pamięć fonologiczna)-typowo słuchowo - wzrokowo zaburzenie integracji tychże funkcji. Poziom graficzny pisma jest obniżeny (litery niekształtne pismo niepłynne) tempo pisania przeciętne. Wypowiedzi pisemne i ustne uczennicy są na niskim poziomie pod względem słownictwa i konstrukcji językowej. Z matematyki obsewuje się braki z lat wcześniszych dotyczących min. działań na ulamkach zwykłych i dziesietnych mnożenia i dzielenia pisemnego oraz podstaw geometrii. To jedno z moich teraźniejszych badań. A tak wyglądało ono 3 lata temu jak myślicie które lepsze? Dzięki braku deficytu fonologicznego oraz dobremu tempu szybkiego nazywania uczennica najlepiej opanowała technikę czytania głośnego. Czyta płynnie w przeciętnym tempie z właściwą intonaciją. Ma trudności z zrozumieniem i zapamiętaniem czytanego tekstu. Konstrując samodzielne wypowiedzi pisemne właściwie odnosi się do tematu. Jednak dominuje w nich potoczny styl wypowiedzi. Występuje także podwyższona liczba błędów. Poziom graficzny pisma nie budzi zastrzeń. Największe trudności uczennicy sprawia opanowanie podstawowych technik matematycznych badana w dalszym ciągu nie opanowała działań na ulamkach zwykłych i dziesietnych mnożenia dzielenia dodawania i odejmowania pisemnego podstaw geometrii itp. Wycofuje się z rozwiązania zadań z treścią. Co myślicie o tym te badanie wyszły źle czy przeciętnie?
  5. Kasia 45

    Czy wynik 80 w skali wais-r jest niski?

    To iq przelicza się na procenty? Nie robiłam testu w internecie tylko poradni i tak mi wyszło słyszałam że testy w internecie to bzdury a te są już wiarygodne
  6. Kasia 45

    Czy wynik 80 w skali wais-r jest niski?

    Dlaczego uważasz że to bzdury? Myślałam że wynik na poziomie 80 jest niski.
  7. Czy wynik 80 w skali wisc-r jest niski. Miałam nie dawno robione testy w poradni i wyszedł mi taki wynik oraz nieharmonijny rozwój najlepsze wyniki na poziomie przeciętnym miałam w orientacji wyobraźni i wizualizacji przestrzennej uczeniu się wzrokowo - ruchowym rozumieniu norm i zasad społecznych oraz wiadomości. Najgorsze wyniki miałam w spostrzeganiu szczegółów przewidywaniu konsekwencji zdarzenia początkowego na materiale obrazkowym pamięci werbalnej oraz rozumowaniu arytmetycznym. Jak funkcjonujonują soby z takim poziomem iq?
  8. Czy wynik 80 w skali wais-r niski? Jak ludzie z takim ilorazem inteligencji radzą sobie w życiu? Miałam nie dawno robione testy w poradni i wyszedł mi taki wynik oraz nieharmonijny rozwój najlepsze wyniki na poziomie przeciętnym miałam w orientacji wyobraźni i wizualizacji przestrzennej uczeniu się wzrokowo - ruchowym rozumieniu norm i zasad społecznych oraz wiadomości. Najgorsze w spostrzeganiu szczegółów przewidywaniu konsekwencji zdarzenia początkowego na materiale obrazkowym pamięci werbalnej oraz rozumowaniu arytmetycznym.
  9. Czy to są złe oceny jak na drugą technikum?Z j. niemieckiego j. obecgo na hotelarstwie i informatyki mam 4. Z wf działu recepcji techniki prac organizacji marketingu woku wosu j. polskiego historii usług żywieniowych m 3. Z religii i praktyk mam bardzo dobry. A reszta to już dopuszające.
  10. J. polski - dostateczny. J. niemiecki - dopuszający. J. angielski - dopuszczający. Geografia - dopuszający. Chemia - dopuszający. Fizyka - dopuszający. Biologia - dopuszający. Historia - dopuszający. Matematyka - dopuszający. Edb - dobry. Wf - dobry. Plastyka - dostateczny. Muzyka - dobry. Informatyka - bardzo dobry. Religia - bardzo dobry. Zajęcia artystyczne - dobry. Technika - dobry. Wos - dostateczny.
×