Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

KLAUN96

Zarejestrowani
  • Zawartość

    370
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Wszystko napisane przez KLAUN96

  1. KLAUN96

    NA ILE LAT WYGLĄDAM? FOTO

    Ok spk
  2. KLAUN96

    DZIEWCZYNY PODOBA WAM SIĘ PRZEMCEL Z WYGLĄDU? FOTO

    Stalowy- Narazie Nie biore zadnych lekow...
  3. A JA JESTEM PRZECIW... Pozdrawia CB Zwolenniczka PIS-U...:-D :-* Juz kompletnie NIE wyobrazam sb zeby takie Pary adoptowały Dzieci... Przeciez dziecko z takiego zwiazku wyjdzie...Chore...(tak Mi sie poprostu wydaje)
  4. Wiem ze na SGGW Jest Wydzial: Leśny...:)
  5. Hm...Ze szczeroscia...Nie dbali o moja edukacje...Mam wyksztalcenie: Srednie... Jestem 2lata Po szkole...(z reszta mam Zaburzenia Myslenia Lekkie...I tak Nic z tej Nauki i tak Nic) A moim marzeniem Jest isc do szkoly Policealnej (Kierunki; Leśny/Ochrona Srodowiska i pokrewne) (Ksztalcenie: Zaoczne)
  6. KLAUN96

    DZIEWCZYNY PODOBA WAM SIĘ PRZEMCEL Z WYGLĄDU? FOTO

    Ja Rowniez chodze do Psychiatry na Ul Rychlinskiego...I wtedy ogarnia Mnie mega depresjadepresja...:-X
  7. KLAUN96

    DZIEWCZYNY PODOBA WAM SIĘ PRZEMCEL Z WYGLĄDU? FOTO

    Na ul wodociagowej Jest chyba Psychiatryk.. A ode Mnie 13km od miejscowosci mej jest tez Psychiatryk : Zabki ul Rychlinskiego :)
  8. KLAUN96

    NA ILE LAT WYGLĄDAM? FOTO

    Na 32wygladasz...:)
  9. KLAUN96

    DZIEWCZYNY PODOBA WAM SIĘ PRZEMCEL Z WYGLĄDU? FOTO

    Mi sie Nie podobaja te zdjecia...A koles na zdjeciu...ma gorsze brwii niz ja...
  10. KLAUN96

    Pytanie tylko do kobiet!

    Hehe... Nie wiem o co za bardzo chodzi...:-X
  11. KLAUN96

    Czy dzieci trzeba płodzić juz na

    Onko.- To fakt. Masz racje :)
  12. KLAUN96

    Czy dzieci trzeba płodzić juz na

    E tam...glupota...Do 35lat mozna...:)
  13. Witam. Mam (nie leczona od 5ciu lat) Infekcje Intymna-to grzybica pochwy + brzydki rybi zapach z pochwy. Mam 24lata... Jakie leki (bez recepty) mi polecacie (i najlepiej doustne)? + jakies zioła moze do picia lub podmywania sie? Jakies moze sposoby domowe?-(choc z tym wolałabym Nie ryzykowac) Prosze o rade i powazne odpowiedzi :)
  14. Ok spk Rozumiem :) Czy cos jeszcze Mi Polecacie? Jakies rady?
  15. KLAUN96

    Dzis mam randke :)

    Dzis mam randke o 16:00 z 30latkiem u siebie w miescie... Czy dzis moze kawiarnie sa otwarte? (Jak wroce to napisze)
  16. KLAUN96

    Dzis mam randke :)

    Hejoo Wiem ze On chce tylko 1ego...:/ Musze w koncu zerwac z Nim kontakt ...I Tak Nici z tego...:/
  17. Witam... No wlasnie... Smierć..Nikt jej NIE unikńie...:/ Taka Jest kolej rzeczy...Proces Naturalny.. Czy sie boje? Sadze ze Napewno...
  18. KLAUN96

    Bez majtek

    Roxi-Na codzien Chodze w majtkach...:)
  19. Sadze ze tak...ps; Ja tez Jestem Lekko Niepelnosprawna :)
  20. KLAUN96

    Bez majtek

    Ja tylko spie BEZ Majtek :)
  21. KLAUN96

    Zostanę stara panna. To smutne.

    Do Autorki; Masz dopiero 22lata...Nie spiesz sie...:) Lepiej poczekac dluzej ale na tego wlasciwego....:) Ja mam podobnie...prawie 24l i Nic a Nic....:)
  22. Hm... Jak sb radze...:) Mowie sobie ze mam jeszcze troche czasu...:) A innych staram sie olewac... Tez Niekiedy czuje desperacje...Ja akurat Jestem osoba wrazliwa Niestety, i przejmuje sie tym co inni ludzie mowia...:/ Rowniez Zycze Ci Wszystkiego Dobrego! :)
  23. KLAUN96

    Dzis mam randke :)

    Witam Serdecznie WAS :) Wczoraj odezwał sie do Mnie On.. Napisal Mi ze: Dlaczego Nie odzywam sie do Niego? I kiedy sie spotkamy? Ja mu odpisałam...; Myslalam ze Ty sie odezwiesz...I moze spotkamy sie po epidemii tej? A on; Dlaczego tak dlugo kazesz Mi czekac? Ja: Bo Nie moge teraz z domu wychodzic. Rodzice Nie kaza Mi. On; Oj tam...To powiedz Im ze idziesz do Pracy, lub na okres probny...Ja; NIE zamierzam kłamac Rodzicom. On; No ok. Zrobisz jak zechcesz...Ja; Odezwe sie jeszcze... On; No ok. Dla Ciebie Sloneczko Wszystko. I To tyle...:/ Czemu on Jest taki Niecierpliwy...:/
  24. Tini- A ja Ci odpowiem na to pytanie...; Hm...Mysle ze wiekszosc dziewczyn to robi z...presji...; Kolezanki/Znajome,Ciotki,Macochy,Dziadkowie... (Przeczytaj moj komentarz do Autorki) Ja pomimo ze juz mam prawie 24lata tez sie niektorzy pytaja, inni docinaja...:/ I wlasnie..Maz,chlopak, Dzieci to Nie Caly Swiat. Odchodzisz z tg forum? O...:-(
×