Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Czerwone korale

Zarejestrowani
  • Zawartość

    446
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

38 Excellent

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Każda kobieta jest inna i czego innego szuka u mężczyzny. Ja osobiście nie lubię jak facet mnie komplementuje i wyskakuje od razu z uczuciami. Lubię niedostępnych facetów, których trzeba powoli otwierać. Nie zabardzo lubie miłych bo kojarza mi sie z nudą. Fajnie jak facet ma bzika na punkcie swojego hobby, bo wtedy wiem, że bedzie dla mnie wyzwaniem. Poprostu musisz znaleźć sposób, żeby ją czymś zaintrygować i bedzie twoja.
  2. Co zawaliłeś z dziewczyną? Może da się odkręcić.
  3. Czerwone korale

    Całkiem rozumiem kobiecy pociąg do badboyów, naprawde

    Ujmę to tak. My nie koniecznie lubimy bad boyów. My nie lubimy nudnych facetow.
  4. Czerwone korale

    Za dużo myśli w głowie

    Jak dziewczyna nie jest w stanie poświęcić ci 2 godz. na spotkanie to ja bym odpuściła taka znajomość. Znajdziesz taka ktorej będzie zależało na tobie, a nie na tym, żebyś to ty musiał jeździć do księżniczki 200 km. Na początku znajomości to raczej ludzie chcą z soba spędzać jak najwiecej czasu. Radziłabym ci odpuścić.
  5. Czerwone korale

    Za dużo myśli w głowie

    Wy faceci macie tak samo lubicie kłamać mydlić oczy, byle by nie powiedzieć prawdy, skąd to sie u Was bierze? Ja zawsze mówię wprost jak mi coś nie pasuje, by zaoszczędzisz sobie i drugiej osobie czasu.
  6. Czerwone korale

    chciałabym mieć fajnego chłopaka :(

    Napisz list do św. Mikolaja. 6 grudnia za niedługo. Może na gwiazdke dostaniesz
  7. Czerwone korale

    Za dużo myśli w głowie

    Na czym wy gadacie?
  8. Czerwone korale

    Za dużo myśli w głowie

    Mam pytanie o czym można gadać całymi dniami z dziewczyną i na jakim komunikatorze gadacie?
  9. Czerwone korale

    Za dużo myśli w głowie

    Jeśli laska jest inteligentna to powinna sie domyśleć, że ci zależy. Wg mnie to za wcześnie na takie pytania.
  10. Czerwone korale

    Czy wykonać ten krok? Nie wiem czy warto...

    No i o to chodzi. Nastepnym razem jak będzie zainteresowany to sam cię zagada jak nie to zostaniecie na zwykłym cześć i tyle. Nie boj żaby. Będziesz wiedzieć na czym stoisz.
  11. Czerwone korale

    Czy wykonać ten krok? Nie wiem czy warto...

    Jak on pomyśli, że się na niego napaliłaś po zwykłym zagadaniu. Cześć co tam u ciebie? To jest nienormalny. Co z tego, że dawno nie gadaliście to tym bardziej masz pretekst, dawno nie gadaliśmy. Na luzie. Jak będzie chamski, nie bedzie chcial gadać to wtedy zlejesz i tyle. Nigdy nie myśl co pomysli o tobie facet, bo oni rzadko myślą o ile wogóle.
  12. Czerwone korale

    Czy wykonać ten krok? Nie wiem czy warto...

    Jeśli podobaci się ten koleś. Przecież możesz do niego normalne zwyczajnie zagadać. Część sąsiad co u cieie słychać? na luzie bez spiny. Zobaczysz jego reakcje i czy pociągnie rozmowę. Wg mnie to jest normalna rzecz. Nie wpominsj o żadnych serduszkach.
  13. Czerwone korale

    Kobiety zawsze dogryzają innym

    Po co chcesz odpowiadać takim osobom? Trzymaj klasę usmiechnij się i miej to gdzieś co inny myślą o tobie. Takim zachowaniem bardziej dasz im do myślenia niż odszczekiwaniem się. Szkoda zdrowia i energi. Osoby ktore docinaja są zakompleksione albo mają po prostu zły dzień.
  14. Czerwone korale

    Seksowny ubiór do pracy

    Kobiety lubią dobrze wyglądać po prostu czy idą na zakupy czy do pracy.
  15. Czerwone korale

    czy możliwa jest sytuacja kiedy kobiecie zależy

    Nie chodzi o to, żeby od razu wyznać miłość. Tylko o to, żeby laska wiedziała, ze ci sie podoba. Ja tak mam, że wszystkich facetow, którzy wlepiaja we mnie swoje oczęta, uśmiechają się, zagaduja na poczatku znajomości wrzucam do wora z napisem "miły".
×