Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Majlosz121

Zarejestrowani
  • Zawartość

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral
  1. Majlosz121

    nowa ja w 2020 - pamiętnik odchudzania

    Życzę powodzenia w postanowieniach, nie ma co się oglądać za siebie tylko iść prosto do celu! Poza tym, polecam aktualnie fajny konkursik, jeśli chodzi o sport to super sprawa. Można wygrać kartę Multisport, która umożliwia wejście na różne obiekty sportowe! Polecam. Podsyłam linka do stronki www.multisportwygraj.pl
  2. Majlosz121

    Czas na siłowni

    Czas który spędzasz na siłowni jest odpowiedni, z resztą, jeśli starcza Ci czasu aby wykonać ćwiczenia, które masz w planie to bardzo dobrze, nie zajeżdżaj się od razu, aktywność fizyczna powinna być wprowadzana stopniowo. Trenuj na siłowni, a dodatkowo chodź na spacery, wykorzystaj moment kiedy możesz zamiast gdzieś jechać to iść, takie małe rzeczy również wpływają na organizm
  3. Majlosz121

    Plan

    Podaj wzrost/ wagę aktywność fizyczną w ciągu dnia w skali 1-3. Postaram się pomóc jak tylko potrafię
  4. Majlosz121

    -7kg i brak różnicy

    Mam taki sam wzrost co Ty, generalnie jeśli chodzi o mnie, gdy jestem na redukcji spożywam 2300 kcal, aktywność umiarkowana, głównie trening siłowy. Spożywasz za mało kalorii, organizm dostając taką niską podaż kaloryczną broni się od tego i "odkłada sobie na później", tak niestety działamy, wylicz sobie zero kaloryczne najprostszym w sieci kalkulatorem, następnie odejmij 300 kcal i sprawdź wyniki za miesiąc, spożywaj 2g białka na kg/ masy ciała! Uwierz, że zobaczysz efekty, co do tych 7kg prawdopodobnie zeszła z Ciebie zgromadzona woda w organizmie. Utrzymuj aktywność fizyczną ale nie przemęczaj się, dbaj o sen i regenerację! TO JEST BARDZO WAŻNE! Poza tym, polecam aktualnie fajny konkursik, jeśli chodzi o sport to super sprawa. Można wygrać kartę Multisport, która umożliwia wejście na różne obiekty sportowe! Polecam. Podsyłam linka do stronki www.multisportwygraj.pl
  5. Majlosz121

    Tabletki na odchudzanie

    Nie ma skutecznych tabletek na odchudzanie, tabletki na odchudzanie to ładowanie w siebie chemii i niebadanych syfów, nie polecam a jeszcze bardziej odradzam! Najlepszym spalaczem tłuszczu jest deficyt kaloryczny i aktywność fizyczna! Poza tym, polecam aktualnie fajny konkursik, jeśli chodzi o sport to super sprawa. Można wygrać kartę Multisport, która umożliwia wejście na różne obiekty sportowe! Polecam. Podsyłam linka do stronki www.multisportwygraj.pl
  6. Majlosz121

    CZY MOGE NIE ZDAC?

    Powiedz jej, że jak Ci da 2 na koniec to nie podchodzisz do matury i tyle.
  7. Majlosz121

    Post dr Dąbrowskiej

    Przez taki owocowy post można doprowadzić tylko i wyłącznie do hiperwitaminozy i zaburzenia gospodarki hormonalnej. Nie ujmując tutaj użytkownikowi @M_o_n_i_a W diecie liczą się posiłki pełnowartościowe, bogate w białko. Nie sam warzywa i owoce. Odradzam takich eksperymentów. Poza tym, polecam aktualnie fajny konkursik, jeśli chodzi o sport to super sprawa. Można wygrać kartę Multisport, która umożliwia wejście na różne obiekty sportowe! Polecam. Podsyłam linka do stronki www.multisportwygraj.pl
  8. Majlosz121

    Na dzisiejszy dzień

    Żeby zmieniło się nasze, życie, trzeba się ruszyć i zacząć ostro zapier**lać Poza tym, polecam aktualnie fajny konkursik, jeśli chodzi o sport to super sprawa. Można wygrać kartę Multisport, która umożliwia wejście na różne obiekty sportowe! Polecam. Podsyłam linka do stronki www.multisportwygraj.pl
  9. Jako, że czytając forum natrafiłem na wiele dietetycznych tragedii chciałbym tutaj uświadomić kilka osób w kwestii diety. Jeśli chodzi o dietę są 3 NAJWAŻNIEJSZE kwestie, których musimy się trzymać podczas odchudzania. Nie są to spalacze tłuszczu, nie są to leki hamujące apetyt, ani leki zmianę myślenia o jedzeniu. Jedzenie jest wspaniałe i trzeba z nim żyć jak najlepiej. Jeśli chodzi o samą dietę nie będę się tutaj rozpisywał bo nie po to ten post jest. Jeśli chcecie schudnąć 20-30 kg w miesiąc TO NIE JEST TO MOŻLIWE, od razu mówię! CZYNNIKI NA, KTÓRE TRZEBA ZWRÓCIĆ UWAGĘ TO: 1. Zapotrzebowanie kaloryczne - najważniejszy czynnik! (należy obliczyć sobie swoje zapotrzebowanie kaloryczne tzw. zero kaloryczne! Następnie od zera kalorycznego odjąć ilość kalorii w zależności od ilości aktywności fizycznej w ciągu dnia) 2. Makroskładniki - podczas odchudzania należy trzymać pewnych wytycznych jeśli chodzi o makroskładniki (tj. białko, węglowodany, tłuszcze), najważniejszym podczas zrzucania zbędnych kg. jest białko (jeśli będziecie chcieli napiszę jak liczyć zapotrzebowanie oraz ile białka dostarczać, jak liczyć). 3. Aktywność fizyczna - podczas zrzucania kilogramów trzeba być w dobrych stosunkach z aktywnością - takim minimalnym warunkiem jest 10 tysięcy kroków, dla zachowania ruchowości, oczywiście warto dorzucić ćwiczenia siłowe ale o tym głębszy temat to poruszenia! Nie warto nastawiać się na efekty z dnia na dzień, dieta ma być stylem życia, nie ograniczeniem go! PONIŻEJ KONKURS, KTÓRY MOŻE UŁATWIĆ WAM DROGĘ DO UPRAGNIONEJ WAGI! Poza tym, polecam aktualnie fajny konkursik, jeśli chodzi o sport to super sprawa. Można wygrać kartę Multisport, która umożliwia wejście na różne obiekty sportowe! Polecam. Podsyłam linka do stronki www.multisportwygraj.pl
  10. Majlosz121

    Mysimba

    Przecież to nie działa Nie ma leku na odchudzanie.. Jest tylko deficyt kaloryczny i aktywność fizyczna. Proszę was nie kupujcie takiego świństwa... Jak coś mogę doradzić jak radzić sobie z otyłością... Poza tym, polecam aktualnie fajny konkursik, jeśli chodzi o sport to super sprawa. Można wygrać kartę Multisport, która umożliwia wejście na różne obiekty sportowe! Polecam. Podsyłam linka do stronki www.multisportwygraj.pl
  11. W diecie liczy się tak na prawdę odpowiednia podaż KALORII, a także makroskładników oraz odpowiednia aktywność fizyczna, nic prostszego, jako facet siedzący w temacie mogę jedynie polecić obliczenie sobie zapotrzebowania kalorycznego tzw. zera kalorycznego i odjęcie od niego ok. 200 kcal aby być na deficycie. Zachować aktywność rzędu 10k kroków dziennie i patrzeć jak efekty nadchodzą. Przy okazji jeszcze jesć dużo owoców i warzyw (ale nie przejadać się nimi). Pobrać aplikację liczące kalorie i tyle, kontrolować podać kalorii! Powodzenia w postanowieniach! Poza tym, polecam aktualnie fajny konkursik, jeśli chodzi o sport to super sprawa. Można wygrać kartę Multisport, która umożliwia wejście na różne obiekty sportowe! Polecam. Podsyłam linka do stronki www.multisportwygraj.pl
  12. Poziom tkanki tłuszczowej, generalnie chodzi tutaj o to, że powinnaś zachować niski poziom ALE ZDROWY granicach 10%
  13. Najlepszym sposobem na schudnięcie jest trzymanie się określonego według zapotrzebowania Twojego ciała deficytu kalorycznego i odpowiednia aktywność fizyczna, nic więcej! Trzymać się postanowienia i utrzymywać to! Poza tym, polecam aktualnie fajny konkursik, jeśli chodzi o sport to super sprawa. Można wygrać kartę Multisport, która umożliwia wejście na różne obiekty sportowe! Polecam. Podsyłam linka do stronki www.multisportwygraj.pl 
  14. Majlosz121

    nowa ja w 2020 - pamiętnik odchudzania

    Gratuluję postanowienia i powodzenia w dążeniu do celu. Pamiętajcie liczy się tylko i wyłącznie deficyt kalorii i wysoka aktywność fizyczna! Poza tym, polecam aktualnie fajny konkursik, jeśli chodzi o sport to super sprawa. Można wygrać kartę Multisport, która umożliwia wejście na różne obiekty sportowe! Polecam. Podsyłam linka do stronki www.multisportwygraj.pl
  15. To zależy od poziomu Twojego BF - body fatu.
×