Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Dame

Zarejestrowani
  • Zawartość

    69
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Wszystko napisane przez Dame

  1. "Orzeczenie Trybunału nie jest troską, jest chwytem politycznym" "Do heroizmu nie można zmuszać. Walkę o życie trzeba zacząć od wsparcia tych, którzy ciężar takiego trudnego życia mają nieść" też Siostra Chmielewska
  2. Gdyby naszym szlachetnym władcom na prawdę zależało na dobru chorego dziecka nienarodzonego to próbowali by otaczać ich matki pomocą i wsparciem i to promować. a to co się dzieje z miłościa do bliźniego na prawdę nie wiele ma wspólnego. Ja widzę tylko okrucieństwo i brak poszanowanie kobiet. Najstaszniejsze jest to że dla nich przesłanką za aborcją było tylko zagrożenie życia, ale juz nie zdrowia kobiety. Wątpię żeby któryś z szacownych obrońców życia swoje zdrowie w tej sprawie narażał . I z tego co wiem to nie ustawiają się w kolejki żeby adoptować , chore przykłute do łóżka dzieci. Zmiana ustawy miała być juz kiedyś, ale ktoś mądrze lub po prostu cynicznie powiedział że byłaby skrajnie okrutna dla kobiet. Dziś już nie jest, super. ps. Jestem wierząca i bardzo dziękuję bogu za zdrowe dzieci. Teraz na dziecko bym się nie zdecydowała i szczerze współczuje dziewczynom planującym rodzinę
  3. Może i nie burzył ale jak się kr..wił to zrobił w światyni zadymę, więc może wybaczy dzisiejszym wk..wionym. bo mają o co być
  4. Jak nadaży się dobry moment to powiedz że takie sytuacje na prawdę Ci się nie zdażają. chyba szczerość najlepsza
  5. Dame

    Bardzo mi sie podoba kiedy facet jest

    Z charakteru wypowiedzi wnioskuję że jesteście jeszce b. młodzi. W prawdziwym życiu jest trudniej niz u młodych kotków. Ale to prawda że małe gesty są ważne, tak jak i duże . A co dalej życie pokaże
  6. Dame

    Bardzo mi sie podoba kiedy facet jest

    próbuję wyobrazić sobie samca alfa do którego pasowało by określenie slodki kicius
  7. Wszyscy powyżej mają rację. Unieszcześliwisz siebie i jego,. No chyba że uważasz że nie masz szans na prawdziwa miłość, to go bierz na zasadzie lepszy rydz niz nic
  8. trochę tylko doopa będzie jeśli 2gi raz złamie mu serce ale , tak to jest life is brutal
  9. dobrze że napisałaś bo byś załowała potem że tego nie zrobiłaś. A tak nic nie tracisz . Mówi się ze 2 razy do tej samej wody nie wejdziesz, bo na pewno życie was pozmieniało, ale zawsze warto spróbować powodzenia
  10. Z resztą to Ty sama wiesz czy jesteś zazdrosna i czy nie czujesz sie zaniedbywana. I tez ile czasu oni się znają.
  11. dobrze by było żebyś sie raz poswięciła i razem z nimi pojechała na tą wycieczkę. trochę dziwne że ta piękna modelka nie znajdzie sobie pieknego modela , który by z nie pasje podzielał, tylko wyciąga czyjegoś faceta.
  12. Jeśli dom jest na działce nie należącej do tego faceta, to rzeczywiście trudna będzie to sprawa. Najlepiej byłoby, żeby się dogadali i polubownie to załatwili. Jeśli ma takie podejście jak i ty, że 14 i 21 dzieci są dorosłe i nie powinny wiele od niego oczekiwać, to rzeczywiście może być to trudne. Prawnie zapewne dom jest żony, ale moze udowodnić że poniósł koszty budowy. Pewnie też zależy z czyjej winy jest rozwód. Może nie wszystko wiesz i rzeczywiście to kłamczuch i rozwód jest np. z powodu zdrady.
  13. Nawiązując do powyżej powiedz może , że jak mu zależy na twoim czasie a tobie brakuje kasy to bedziesz płacić 1/4
  14. Dame

    chciałabym być singielką ale mnie nie stać

    tez nie rozumiem czemu jak na szpilkach. Jemu coś przeszkadza? krytykuje cię?. Jak tak to nie miłość. Jak dojdą wam dzieci będzie dużo gorzej
  15. Dame

    Ale wstyd.

    skoro lgbt jest mniejszością to chyba powinny być strefy dla lgbt a nie strefy wolne od lgbt!!!!!! tak jak sa strefy dla palaczy a nie dla niepalacych i jakoś sie palacze nie bulwersują!!! to chyba k.... logiczne. Zresztą w każdym duzym mieście są kluby gey/les i kluby dla transwestytów, wiec takie strefy są. Moje znajome lesbijki żyja sobie razem spokojnie i wszyscy sasiedzi je lubią bo są ok i niekoniecznie maja potrzebę obmacywana się publicznie. Wiec da się
  16. Dame

    Suchy orgazm

    Czasem zazdroszczę wam , facetom
  17. najlepiej niech się ten słodki zdradzacz z brutalem umawia
  18. Dame

    Co widzicie w analu?

    Przerażajace trzeba wystrzegać się flustratów. Taki hiszpan miedzy połdupki moze być fajny. Muszę mojego F namówić. Zdjecie z megadoopą okropne.
  19. Dame

    Związek z samotną matką

    Też mnie śmieszy ten wydumany, zaczerpnięty ze świata zwierząt podział na samców alfa, beta i jak to było - acha desperatów. Bo niby kto to ma być ten alfa?? Piekny, bogaty i zaradny Supersamiec który w końcu zdradza długo wybieraną Supersamicę. Bo jest super i ma taka supernaturę. I superdoopy na niego lecą. Z nowa doopą robi nowe dzieci, ale że jest juz za stary to go nowe dzieci męczą. I wszystko go nudzi wiec szuka nowych wrażeń albo siedzi swoim apartamencie i gra w gry. A beta to niby kto? Facet który sie zakochał w fajnej lasce z dzieckiem. I jest z nia w zwiąkzu, bo ma na tyle serca i jaj żeby ogarnać patworkową rodzinę? A jesli młoda samotna matka nazywa despetarem faceta, któremu na niej zależy i sięo nia stara to po co wogółe kogos szuka?
  20. Dame

    Co widzicie w analu?

    sex analny to tez dobre urozmaicenie długoletniego związku. To tak jak by na nowo przezyć pierwszy raz
  21. Dame

    Związek z samotną matką

    A ty jesteś kobietą czy mężczyzna w związku czy nie???
  22. Dame

    Związek z samotną matką

    Ja naliczyłam juz 10 takich zwiazków w moim otoczeniu, dalej nie nie liczę. I sa to rózne dziewczyny wykształcone i nie , ładne i mniej spektakularne. Faceci też normalni, nie jacyś bezrobotni desperaci. 3 z tych facetów jest na prawdę b. przystojnych, mogli by przebierać w laskach. Są to pary 30+. Wiec może jest ta , ze dla dojrzałych ludzi bagaż życiowy partnera jest do ogarnięcia. B. młodzi faceci pewnie wolą bezdzietne.
  23. Dame

    Wstydzi się mnie?

    W śród znajomych miałam podobną sytuację i okazało się że facet nie mysłal o tej kolezance w kategoriach "przyszłosciowych" i dlatego nie zapoznawał z rodziną. Ale myślę że 29 latni facet po prostu trochę wstydzi sie mieszkania z rodziną, gdy ty zostajesz na noc. Jeśli myślicie poważnie to moze warto coś wynajać choćby pokój w mieszkaniu z inna parą , pogadaj z nim o co mu na prawde chodzi.
  24. Ta kobieta to mentalne dziecko. Jeśli ją na prawdę kochasz to daj jej czas. ale nie będziesz miał lekko. Ma szęście ta dziewzyna że ja kochasz. Na prawdę pokaz jej ten wpis. Dziewczyno jak Ci zależy na narzeczonym to sie odklej do mamusi bo jesteś juz dojzala kobieta i czas najwyższy!!!!!!! Mieszkanie z rodzicami porazka każdy wie
  25. Dame

    Zawsze bede biedna

    Nie porównój się ze znajomymi z fb bo tam wszyscy koloryzują, wszysctkim sie super powodzi, bo napisać kazdy moze, a potem wychodzi prawda. Np. ze teen dom to stary po rodzicach lub praca po znajomości. Na tzw. dole drabiny jest większoś społezeństwa, to logizczne
×