Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Olaolaola

Zarejestrowani
  • Zawartość

    218
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

216 Excellent

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Olaolaola

    Resorak

    Co jak co ale wtedy to dopiero miała konkretny ten podbrod teraz faktycznie jakoś mniejszy
  2. Olaolaola

    Billie Sparrow

    Co jest złego w feminizmie czy ateizmie xd?? O LGBT nawet nie chce pytać psychoterapia jest forma nauki nauka opiera się na faktach wiec ateizm jest zupełnie normalny w tym wypadku
  3. Nadia?! A co takiego pisała bo aż się wierzyć nie chce
  4. Olaolaola

    Mamasita

    O kurczę faktycznie autorka musiała edytować i usunąć albo cały komentarz skasować. bylo napisane ze normalny człowiek to poleci do łazienki a bu nawet miski sobie nir weźmie i pewnie wali wszytsko na siebie
  5. Olaolaola

    Mamasita

    Ale sama czuje mega zażenowanie na mame i tate, jej historie o pracy są zabawne i mogłaby se darować opowiadanie o ekscesach żołądkowi jelitowych Ale wyśmiewanie ze chyba musi heheheh robić na siebie bo przecież do miski nie sięgnie skoro czoła nie posmaruje heheh No to już dla mnie przegięcie. Sama bije się w pierś bo chciałam uwierzyć ze są gotowi na pieska i hodowca serio ma rozum i ich sprawdził ale wyszło szydło z worka i sprawa wyglada beznadziejne .. ale w życiu by mi do głowy nie przyszło wyśmiewać się z jej niepełnosprawności wytykać jej to i pisać jakieś chore scenariusze. To nie jej wybór ze sobie tampona nie założy, nie zmieni podpaski czy nie sięgnie po miskę jak chce jej się wymiotować.
  6. Olaolaola

    Mamasita

    Niektóre z was chyba bawi to ze ona jest niepełnosprawna i urządzają sobie z tego niezłe pole do śmiechów. I chyba byście chciały żeby właśnie nagrała filmik o tym jak kiedy Bartek ja przewija jak zmienia tampona podpasek, jak ja myje i jak wymiotuje. Na swoją niepełnosprawność nie poradzi jic i nie ma się co śmiać z wizji heheheh ciekawe musi na siebie wymiotować bo normalnie to człowiek wstanie i pójdzie a ona nie heheh. No nie Bu nie wstanie z wózka i nie pobiegnie to chyba logiczne i wyśmiewanie aspektów związanych z jej niepełnosprawnością na które nic nie poradzi jest słabe. Mega słabe i nie różnicie sie niczym od bu hejtujacej matki, lajkujacej komentarze obrażające innych
  7. Olaolaola

    Mamasita

    Twoj chociaż zaakceptowała mojego nie i pewnie tez mam bana vo to kolejny komentarz ;(
  8. Olaolaola

    Mamasita

    Koleżanka wyżej pisała KILKA godzin, kilka to w domyśle więcej niż 2. Sama ze swoim chodziłam na 2 godzinne spacery po lesie pare razy w tyg (owczarek) ale nie zawsze w ciągu dnia jest na to czas tym bardziej jesienią. A niektórzy turaj oczekują od boczków 5godzinnych marszów nawet zima
  9. Olaolaola

    Mamasita

    Wybacz ale sądzisz że Inni ludzie którzy mają psy wychodzą na 3-4 godzinne spacery codziennie xd?
  10. Olaolaola

    Mamasita

    A lazania i pizza na mrrrr grubym cieście?
  11. Olaolaola

    Mamasita

    Post wisi na grupie i można komentować normalnie. Jest wspominane o super hodowli nawet
  12. Olaolaola

    Mamasita

    Oj bez przesady. To Warszawa mimo wszytsko i w dobrej okolicy z tego co pisze, wynajem tak samo jak mieszkania poszedł bardzo w górę. U mnie w dużo dużo dużo mniejszym mieście takie mieszkania są za 1500 bez opłat
  13. Olaolaola

    Mamasita

    Lol przecież o oparcie przy wózku nie jest w stanie się oprzeć
  14. Olaolaola

    Mamasita

    Stanie się elipsa
  15. Olaolaola

    Mamasita

    Poza dałją nie kojarzę żadnej pełnosprawnej przyjaciółki bu z Warszawy o.o
×