Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Blerkiszon

Zarejestrowani
  • Zawartość

    374
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

166 Excellent

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Blerkiszon

    Szczecińska Graciarnia

    O ty, trzeba uwazac na wszystko co sie pokazuje w internetach nie, nie podawaj lepiej.
  2. Blerkiszon

    Szczecińska Graciarnia

    Tak? Oo to juz za pozno jak to wycieklo? Od fanow przysylajacych graty?
  3. Blerkiszon

    Holo Hanna Glam

    Ja z Urban decay mam honey- bardzo fajna, cherry tez bardzo lubie. Smokey juz chyba nie produkuja ale srednio uzytkowa jest dla mnie. Mam naked reloaded I dajna dzienna. Kiedys robili super paletki moim zdaniem-trouble maker, beached, Kristen leanne kaleidoscope, teraz ida w nude. Born to run to mam wersje ucanbe beloved, takie same kolory.
  4. Blerkiszon

    Szczecińska Graciarnia

    W ostatnim filmie mowila, ze ludzie do niej pisza, zeby podac adres I jej cos wysla ale prosila zeby tak nie robic bo juz ma duzo zbyr Moze nie chce podawac adresu zeby nie wyciekl gdzies. No ale skoro z niej taka zbieraczka to moze sama odebrac.
  5. Blerkiszon

    Holo Hanna Glam

    Rzeczywiscie sa podobne do siebie te rozowe szminki. Dzieki za zdjecie. No to juz jest lenistwo, po co sie starac, skoro mozna zrobic zdjecia na odwal sie a youtuberki zrobia ladniejsze.
  6. Blerkiszon

    Holo Hanna Glam

    Moze gdyby hanka umiala podzielic swoje obowiazki I odpoczac to dalej by miala ten entuzjazm, to nie, pani prezes zalatana, nie ma czasu na nic, nie zatrudni menadzera bo po co, ta sylwia to nie wiem czy zrezygnowala czy co? Wszystko lezy. Ale hanka miala te cienie w palecie juz wczesniej, tak trudno bylo nagrac film, opisac na instagramie czy podpisac te zdjecia?
  7. Blerkiszon

    Holo Hanna Glam

    No to tokyo nie dla mnie bo tez nie lubie za rozowych odcieni, osake tylko mam. Janoszka mogla zrobic takie bardziej przybrudzone zgaszone nudziakowe roze, bardziej wyraziste roze pasuja mi bardziej do kwitnacej wisni. To Biznesy juz masz? I nie jest przezroczysta jak balsam do ust?
  8. Blerkiszon

    Szczecińska Graciarnia

    Motyw kwiatkow jest przewodni widac Dziwne starocie w ogrodzie botanicznym, tak to wyglada. Im cos jest brzydszego i dziwniejszego tym lepiej. Te baby ze znikajacym ubraniem pamiętam, dlugopisy tez chyba byly. Room tour niedlugo bedzie
  9. Blerkiszon

    Holo Hanna Glam

    Ja tez zamowilam Biznesy, zapomnialam wziac tez Tokyo, bardzo jest rozowa czy to taki zgaszony roz? Wzielam pare turbotow I 1 marmur Fatamorgana. Jak edytowalam zamowienie to mi przyszedl email (po paru minutach!!) ze usuneli przedplate bo czas uplynal, I juz nie oczekuja wplaty nie wydaje mi sie zeby wczesniej tak ponaglali.
  10. Blerkiszon

    Holo Hanna Glam

    Tak trudno bylo wstawic podpisane swatche, dziewczyny sie bawily w zgadnij jaki to kolor A film ma byc dopiero w przyszlym tygodniu...hanka woli IG bo latwiej jest pokazac cos nowego po czym za trudno jej omowic kolory. Na stronie powinien tez byc opis koloru zeby nie bylo watpliwosci.
  11. Blerkiszon

    Holo Hanna Glam

    A bedzie w ogole jakis film z opisem tych cieni czy hanka mysli, ze te swatche na stronie I IG wystarcza? Marmurki nawet na stronie sklepu wygladaja tragicznie, jak nieroztarty gruz.
  12. Blerkiszon

    Holo Hanna Glam

    Oj tak, tego z paletki Nude nie polubilam i raczej reszty nie tez nie polubie.
  13. Blerkiszon

    Holo Hanna Glam

    Wygladaja ciezko na rece, kto zamawia?
  14. Blerkiszon

    Holo Hanna Glam

    Jaki ten glam upierdliwy, wczoraj kliknelam pare rzeczy osobno z duzego kalendarza, a dzis juz dostalam 2 mejle ponaglajace a czekam sobie na nowe turboty. Cierpliwosci holo hanno Niestety te polskie nazwy sa fajne dopoki jest sie na polskim rynku, potem jest juz problem. Fajnie by bylo gdyby glam wyszedl z paletami tematycznymi no. Polskie kwiaty? I paletki bylyby kolorowe
  15. Blerkiszon

    Holo Hanna Glam

    Oj tak, ten zewnetrzny karton wyglada jak jakis blad w programie graficznym Ciekawi mnie czy hanka zyczy sobie najprostsze projekty? Brzydki design i (czasem) kiepska, nudna kolorystyka palet sprawiaja, ze niektorzy nie beda zainteresowani.
×