Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Mr T - reaktywacja

Zarejestrowani
  • Zawartość

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutral

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Mr T -  reaktywacja

    Dziecko z poprzedniego zwiazku, a nowa partnerka

    dlatego swiadomie chce go wiec co wekend, by czul sie szczesliwy i bezpieczny
  2. Mr T -  reaktywacja

    Dziecko z poprzedniego zwiazku, a nowa partnerka

    raczej nie uzalam sie tylko nie wiem co zrobic tak gdyby mama dziecka chciala go miec to by bylo zupelnie inaczej, a tak czuje sie to wrecz jak go wypycha z domu no to racja, ale nie znacie tez calosci, dla niej tez mam poswiecenia, co nie zmienia faktu ze wyjatkowa ze tak jest z nia ale nie ukrywam ze moze teraz chce wekend a z rok bedzie chciala juz dwa wekendy? jest napewno niesamowita ze ten czas nam poswieca,
  3. Mr T -  reaktywacja

    Dziecko z poprzedniego zwiazku, a nowa partnerka

    hm.. ale ja tez jej daje, w tyg sama powiedziala ze mamy tyle obowiazkow ze nie mamy dla siebie czasu wiec w wekend chce. Ale martwi mnie dlaczego to teraz dopiero powiedziala, dlaczego 4 lata siedziala cichutko, az nagle problem. Jasno postawilem sprawe gdy zaczelismy sie spotykac, a teraz dziecku mam powiedziec, sory ale nie przyjezdzasz w jeden wekednd? mam mętlik w głowie, bo to dla mnie ciezka sytuacja, obawiam sie nawet ze przechyla sie na korzysc syna... czy nie czasem tak sie ona zachowuje bo moja byla zaczela sie spotykac i moze ja wlasnie boli to ze tam sa wolne wekendy a tu nic? ja staram sie jej przelewac uczucie, pomagam ile moge, wiec dla mnie gdy to powiedziala byl troche strzal w twarz
  4. Mam syna z poprzedniego związku (relacje z jego mama kiepskie). Co weekend mały (10 lat) jest u mnie, mam taka potrzebe. Mam nową partnerke, jesteśmy ze soba 5 lat. Mieszkamy razem, dziecko na weekend jest u nas. Kilka dni temu partnerka powiedziala , ze chciala by dla nas jeden weekend w miesiącu bez dziecka, bo jeśli tak nie będzie to koniec. Co o tym myslicie? Jak to ugryzc? Może jakoś tutaj nautralnie na to będę patrzec by wiedziec jaki ma być wybor
  5. Mr T -  reaktywacja

    Faceci

    moze komornik zabral mu komorke moze rozladowala mu sie bateria na granicy, emigranci maja tylko kilka gniazdek na tyle ludzi moze nagle uswiadomil sobie ze kocha zone moze odcielo mu rece moze wygral w totka co wybierasz? a byl chociaz mily, pokazal swoja morde?
  6. Mr T -  reaktywacja

    Gdy mężczyzna zostaje ojcem...

    ale kto powiedzial ze bedac z kims kilka lat uklada sie dob rze... moze przyzwyczajenie, strach przed rozstaniem nie kazdy ma duze jaja a moze dama byla zastraszana i nie odeszla mimo ze zamykana byla w spizarni
  7. Mr T -  reaktywacja

    Gdzie te ideały z komedii romantycznych?

    zejdz na ziemie:) film to manipulacja jak cale tv
  8. czy ciezko... hm moze zalezy gdzie sie szuka? Mam ten sam problem w odwrotna strone... niestety wiem, ze wyglad, pragnienia nie ida w parze z udanym zwiazkiem ładna ma humory i wie ze jest ładna, przez to ego jest przerosniete co bardzo jest zle w zwiazku ale brzydka , hm nie nawiaze kontaktu. wiec nie wiem co lepsze. ciekawe ze te brzydsze raczej nie sa same, a te ladniejsze to roznie, albo same, albo faceci to pantofle\a nie o to chodzi w zwiazku...
×