Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

superpromocja

Zarejestrowani
  • Zawartość

    0
  • Rejestracja

  • Ostatnio

    Nigdy

Reputacja

0 Neutral
  1. Pytam bo wylatuje na cale wakacje do Stanow, a moja siostra ma termi porodu zaraz po moim powrocie do PL i chcialabym kupic troche ubranek w USA dla maluszka :) Jakie sklepy polecacie (zwlaszcza w NYC)? Gdzie sa moze jakies fajne promocje, letnie/ jesienne przeceny itd.? :) Plisss pomozcie :)
  2. superpromocja

    spageti carbonara

    ja daje słodką 30% - boczek jest slony, duzo przyprawiam, wiec sos w efekcie nie jest slodkawy. Ja robie carbonare bez jajka bo jakos by mi przez gardlo surowe jajko nie przeszlo.. Przepis: hmm w sumie nigdy sie nad tym nie zastanawiam- drobno posiekana cebulka i czosnek przysmazyc z boczkiem dodac smietane i poczekac az sos zgestnieje , swiezo mielony pieprz i na koniec jak juz wylacze gaz wsypuje na patelnie starte 2 rodzaje sera zoltego i parmezan- mieszam i juz :) ser zolty i boczek jest slony, wiec soli juz nie dodaje alel ubie posypac swieza bazylia albo chociaz natka czy szczypiorkiem zieonym na wierzchu
  3. superpromocja

    szparagi

    biale szparagi trzeba zawsze obierac, zielonych sie nie obiera ale zielone niestety sa strasznie trudno dostepne w Polsce. W sumie szparagi powinny byc zjedzone w ciagu 24h od ich zerwania- wtedy są dobre, te ze sklepu najczesciej leżą dłużej i stąd ich smak :O Białe szparagi obieram nożykiem do ziemniakow na calej dlugosci poza głowką i gotuje w specjalnym garnku do szparagow- wysoki i wąski- wody wlewam tyle zeby nie zanurzyc łebków i gotuje ok. 10 minut- wszystko zalezy od grubosci szparagow. Najlepszy moim zdaniem sos do szparagow to: ugotowane na twardo jajka przekrajamy wzdłuz na pol i wyjmujemy ugotowane zoltka- do zoltek dodajemy lyzke musztardy i wlewamy troche oliwy oraz soli i ucieramy na gladki sos, na koniec dodajemy swiezo mielony bialy pieprz. Polewamy tym ugotowane cieple szparagi i posypujemy pokrojonym w kostke bialkiem :) Pycha!
  4. superpromocja

    zdrowe soki?

    jak chcecie pic cos zdrowego a nie macie czasu same robic sokow to kupujcie chociaz te jednodniowe- marchwiowe, jablkowe itd. z lodówki
  5. superpromocja

    Klub Milosnikow Kotkow

    zawioze go do mamy w góry :) jemu bedzie dobrze- spokojnie :) bardziej sie martwie o siebie :P
  6. superpromocja

    Klub Milosnikow Kotkow

    ja jezeli w piatek wet bedzie otwarty ide z moim kocurkie uszka wyczyscic biedakowi bo sie drapie niemiłosiernie i pewnie świerzb :( ze schroniska jeszcze mu zostal a raczej z przed schroniska pewnie a w ogole w czerwcu wyjezdzam na 4 miesiace do USA i musze mojego Szkraba zostawic az na tyle czasu :( Od miesiaca nie karmie juz kota wcale puszkami tylko gotuje mu mieso albo daje surowizne czasami, naczytalam sie o tym swinstwie w whiskasach i az nie moge. Na szczescie pokochal tez suchą Purine z kurczakiem (wczesniej nie znowisl suchej karmy :)) no i niestety ma olbrzymia slabosc do jogurtow owocowych- codziennie wylizuje mi wieczko i kubek jak juz zjem. Jak oralnie to zabrzmialo :D
  7. Kasia C.- no wlasnie bylam w h&m mama przedwczoraj i jest strasznie maly wybor akurat teraz a to co jest to same dzinsy, ktorych moja siostra nie lubi :) ale popatrzy pewnie jeszcze, jest dozyc wybredna jesli chodzi o ubrania i marudzi :P
  8. do \"coś nie tak\"- masz racje, jeżeli badania prenatalne robi się metodą starszą (tradycyjną)- czyli poprzez nakłuwanie brzucha i pobieraniem wód do badania- moja siostra miala robione najnowoczesniejwsze dostepne w PL badania poprzed jakis tam specjalny aparat do USG- czyli zupełnie nieinwazyjne, ponieważ przy tradycyjnych badaniach istnieje ryzyko poronienia (1:200- tak ją powiadomil lekarz). Tym samym majac robione dokladne USG w 3. miesiacu ciąży- płód byl zbyt maly, zeby okreslić płeć :) Choc pan doktor powiedzial, ze jak na jego oko to raczej chlopak ale pewnosci nie mial :) Do badan prenatalnych nalezy tez zrobienie testu Pappa- poprzez badanie pobranej krwi, poprzez ktore rowniez nie da sie ustalić płci :)
  9. no chyba zaczne juz kupowac :) najgorsze jest to ze jeszcze nie wiadomo czy chlopczyk czy dziewczynka, 22 maja dopiero sie okaze na kolejnym USG :) Ale chodze po sklepach, oglądam i juz nie moge normalnie :P Bylam dzis cala noc w kinie od 23 do 8 rano na maratonie filmowym dlatego dopiero teraz odpisuje bo sie obudzilam :) Moja sis na pewno bedzie miala cesarke na zyczenie- inaczej sobie nie wyobraza, bardzo boi sie porodu. Ja wylatuje za miesiac na wakcje i wracam dopeiro pod koniec wrzesnia takze mozliwe nawet, ze bedzie juz po porodzie, szkoda, ze nie bede mogla z nia byc w czasach najwiekszego brzuchola :)
  10. moja Sis jest starsza ode mnie o 12 lat :) w lipcu skonczy 35 lat i to bedzie jej pierwszy dzidzius :) robila badania prenatalne i test Pappa i wszystko wyszlo super, miala juz robione dwa USG- i wszystko jest jak najbardziej ok :) Ja tez jeszcze ciaze odlkldama na- za jakies 5 lat.. A bedzie chlopak czy dziewwczynka ike? W ogole kupilas juz cos dla malucha? Moja mama mi zabrania kupowac czegokolwiek dla dzidzi a ja juz po prostu nie moge!!!! :D
  11. myszka- to moja sis ma termin miesiąc po Twoim :) ike- no to juz lada dzień :P a brzuchol duży czy nie az taki? :D ja juz sie nie moge doczekac brzuszka u mojej sis, a tu ciagle taki maly jest ze nic nie widac prawie :) Niestety ona mieszka w innym miescie i widujemy sie zbyt rzadko zdecydowanie jak dla mnie - abstrachując od tego, ze mam wieksza przeżywke z jej ciąży niż ona sama :P
  12. dzieki dziewczyny :) znalazlam bardzo fajne spodnie na tej stronie, ktora Myszka podala :) chyba je kupimy :) na allegro szukalam ale tam w wiekszosci wszystko brzydkie takie jakies.. :O A na kiedy macie termin? :) czy juz po porodzie? :)
  13. moja siostra jest w 5. miesiacu ciazy i ma maly brzuszek ale pani ginekolog kazala jej juz kupic spodnie ciazowe.Jakie najlepsze na lato? (dzinsy odpadają). Czy nosilyscie te z taka szeroka jakby guma na brzuszku? wygodne to jest? nie uciska? Czy moze lepiej jakies niskie biodrowki?.. Ona jest drobnej budowy nosi rozmiar 36 - jezeli to ma jakies znaczenie w ogole.. dzieki :) poradzcie co najlepiej kupic Aha- i nosilyscie moze te pasy ciazowe- takie, ktore sie zaklada na wierzch na brzuszek- ozdobne kolorowe? Bo tez troche nie rozumiem ich dzialania :P
  14. superpromocja

    Czym karmic kota? poza gotowym jedzeniem

    mojemu ostatnio gotowalam kurzą wątróbke i zjadl, ale zanim ugotoalam to rzucilam mu tez kawalek surowej i wszamał jak nic ;) W ogole on tyle moglby zjesc, ze masakra. A wlasnie- ile dorosly kot powinien jesc dziennie? Na puszkach Whiskas jest napisane ze 400g puszka na 1 dzien ale to chyba troszke za duzo nie sadzicie? Dodam, ze moj ma zawsze sucha karme w misce.
  15. superpromocja

    Czym karmic kota? poza gotowym jedzeniem

    no wybieramy sie wlasnie w tym tygodniu do weta Farmerko, wiec mam nadzieje, ze cos zaradzi. :) A moja sis oczywiscie karmi koty miesem :) i zyja juz kilkanascie lat dwa grubasy, wiec chyba maja sie dobrze :P
×