Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

ike

Zarejestrowani
  • Zawartość

    0
  • Rejestracja

  • Ostatnio

    Nigdy

Reputacja

0 Neutral
  1. powinnas ja op******ic z gory na dol po prostu tesciowa to nie zadna swietosc i nie jajko ale baba jak kazda inna op******ic puscic focha i sie nie cackac ja kiedys tez tak zrobilam 2 lata nie mielismy kontaktu ale teraz nie musze juz "reagowac" zna mnie i nigdy juz nie przegiela
  2. "puszczać" to można gdzieś niepełnoletnie dziecko x ewentualnie puscic mozna sie :D
  3. mi o tym nie musisz pisac chociaz insza inszosc ze okazja czyni zlodzieja
  4. sama najlepiej wiesz co TY o tym sadzisz. jesli nie wyobrazasz sobie takich ograniczen to tak powinnas jechac i powinnas z nim to przerobic ASAP nawet kosztem slubu a co opinii to ci wywroze ze sa podzielone :D jedni uwazaja ze zony i mezowie powinni jezdzic bo trzeba ufac, inni ze nie- bo wiadomo co potrafi sie na takich wyjazdach dziac
  5. a co za roznica co my o tym myslimy? skoro decyzja i tak nalezy do ciebie i narzeczonego? chcesz mu argumentowac , ze jakas tam ike z kafe napisala ze powinnas jechac ? masz to na co sie godzisz. skoro narzeczony wyznaje takie zasady to albo jestes w stanie to udzwignac albo bedziecie sie szczypac o kazdy wyjazd cale zycie dlatego lepiej pewne rzeczy ustalic przed slubem ale tak szczerze od serca, nie na zasadzie "ustapie jakos to bedzie" bo nie bedzie
  6. Za to jak kobieta daje raz na kwartał to ma takie potrzeby i facet ma zaakceptować I morda w kubeł, prawda? x jak kobieta daje raz na kwartal to po prostu zle jej w lozku inaczej nie dawalaby raz na kwartal i nie dawala w tym czasie innemu
  7. ike

    Mars i Wenus....

    jak to milo uspic swoją osoba starego (!) znajomego od razu mi lepiej
  8. ike

    Mars i Wenus....

    Ale nadal nie wiem co Ci się we mnie podoba x a moglbys docenic moja dyplomacje jeszcze raz ?:D tak ze wzgledu na stara (starsza niech ci bedzie) znajomosc
  9. ike

    Mars i Wenus....

    to milo, ze doceniasz moja angielska dyplomacje:) chociaz z tym weglem to niezle sobie poslodziles:) ale spoko tez publicznie odejmuje sobie lat;) x bardzo bardzo bardzo duzo
  10. ike

    Mars i Wenus....

    pamietam ze jestes starszy:P (zeby nie napisac stary) zgodnie z moja stopka to ja mam okres temperamentny :P i dobrze mi z tym
  11. prawda jest taka, ze jesli kobieta ma nature k***y i zdradza faceta ktory byl cud miod orzeszki to owszem moze pracowac nad soba i takie malzenstwo moze przetrwac. wystarczy zacisnac nogi w imie milosci. ale jesli zle bylo przed to zle bedzie i po. po co sie szarpac i unieszczesliwiac nawzajem a latka lecą szkoda zycia
  12. ike

    Mars i Wenus....

    "Chociaż bardziej pomyślałem o Nike z Samotraki" no tak cos w tym jest :) x dluugo by pisac mowic, a nawet krzyczec do utraty tchu ale to zbyt osobiste przyjmijmy wiec, ze w skrocie mam dola bo tak i juz w sumie dlaczego nie:D
×