Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

spacer w chmurach

Zarejestrowani
  • Zawartość

    0
  • Rejestracja

  • Ostatnio

    Nigdy

Reputacja

0 Neutral
  1. spacer w chmurach

    dziwny śluz

    Nie wiem, dlaczego plamiłaś. Dzien po okresie powinien być jeszcze dosć bezpieczny, jesli nie masz krótkich cykli. Jeśli wpadłam, to masakra, nie wyobrażam sobie...:(
  2. spacer w chmurach

    dziwny śluz

    Spóźnia Ci się? Zrób test. Ja czekam do niedzieli i robię.
  3. spacer w chmurach

    dziwny śluz

    Ja mam też dużo śluzu, tylko żółtawego. Poza tym wszelkie możliwe objawy pmsu i okresu nie ma wcale. Jestem zmęczona. Robiłaś test?
  4. spacer w chmurach

    dziwny śluz

    zespół napięcia przedmiesiączkowego
  5. spacer w chmurach

    Nowa.Zaczynam starania, kto ze mną?

    Folik, to długo śpi Twój synek. Zazdroszczę:) Moje male potrafią zrobić mi pobudkę o 5.00. Ale nie narzekam, fajne są, grzeczne. Zdrowe na ogół... Ostatnio Klaudia przyniosła z przedszkola zapalenie spojówek. Ala ma 10 miesięcy, chodzi przy meblach, gada po swojemu. Brakuje mi pracyyyyy... folik, jak z Twoją pracą? Święta już niedługo, nie mogę się doczekać! Czujecie klimacik? O to już niestety trudniej niż kiedyś. Dziewczyny, żyjecie?:)
  6. spacer w chmurach

    Nowa.Zaczynam starania, kto ze mną?

    Podglądam, ale co tu mówić. Już dawno ciągnęłyśmy to na siłę. Może wchodzicie tu czasem, dziewczyny? Rea, Pati, Fermina, Nowika, żyjecie jeszcze?
  7. Annolia, zdjęcia przepiękne! Obie z córcią jesteście śliczne i bardzo do siebie podobne. A widoki.... Nie mam słów:) Anka, świetnie wyglądałaś, sukienka klasyczna i elegancka, fryzura super. Ja ze swojej fryzury nie byłam zadowolona, bo fryzjerka schrzaniła. Chętnie wysłałabym zdjęcia, ale okazało się, że to forum czyta "życzliwa" znajoma i nawet nie wiem, czy mam pisać co u mnie, bo potem to idzie dalej...:O Pozdrawiam "koleżankę" Beatka, jak Arturek? Dorotka, przykro mi, że tak to przeżywasz. Ale powiedz, nie ma jakiejś szansy na poprawę? Jak teraz stoisz z cyklem?
  8. Anka, Klaudia lubi bawić się z małą, nie kradnie jej już zabawek. Z czasem wszystko tylko lepiej:) Sebkowi podoba się przedszkole - to super. U nas też dobrze z przedszkolem, też jest popłakiwanie a potem znowu jest dobrze i córcia chętnie chodzi. Ciekawska, mogłaś zajść, choć niekoniecznie. Powiedz swojemu chłopakowi, że za wcześnie na stwierdzanie ciąży. Nie zachodzi się w trakcie stosunku, to trwa ok. 2 tyg. Zrób test w termin miesiączki, powodzenia:) Dorotko, jak w pracy, co u was? Dzięki za miłe słowa. U mnie cisza, ale toksycznych relacji, jakie zachodzą w tej sytuacji nie da się zmienić. Pozostaje się wyprowadzić. Nie chodzi o teściową, ona jest tylko mniejszą częścią tej porąbanej sytuacji. Beatka, jak synuś? Annolia, jej, przegapiłam, córeczkę wyściskaj także ode mnie! Też pojechałabym do Grecji, ale fajnie macie, bacie się dobrze. Ja też kiedyś pojadę:D Klaudia, jak zdrówko, jak dzieciaki w przedszkolu?
  9. Nikulam, sto lat dla córci! Jak obchodzicie ten dzień?:)
  10. Anka, dzięki za zrozumienie:) Ja i ta moja wścibskość, nie?:D Chciałabym się wygadać, ale musiałabym opowiadać o innych osobach a też nie wszystko mogę. Czuję się bezsilna, denerwuję się okropnie. Do jednej sprawy zdążyłam nabrać dystansu, a tu wraca stara sprawa. Dam radę, nie ma tragedii, póki dzieci zdrowe i jest jak żyć. Tylko czasem naprawdę z rodziną lepiej na zdjęciach i to z brzegu...:O Wiesz, co się mogło Sebkowi stać? Boi się nowej przedszkolanki? Chyba rzeczywiście warto zmienić miejsce. No, po takich reakcjach. Boi się chłopak. Klaudia zacznie chodzić codziennie od poniedziałku. Annolia, dalej prowadzisz dom otwarty?:P Nikulam, co u córci? Dorotka, jak w pracy? Beatka, zadzwonię jakoś niedługo. Klaudia, dalej zakrapiasz córki? Jak oczka? Mała, synek idzie do przedszkola?
  11. Sorki dziewczyny, mam problemy o ktorych nie moge pisac. rodzinne, bardzo prywatne. Ogolnikowo tez nie ma jak opisac. Nie rozwiaza sie teraz same, to wymaga wiecej czasu. Nie pisze, bo po prostu nie mam energii do pisania, rece mi opadaja. Nie wiem co mam Wam powiedziec, jakos mi sie odechciewa, chce mi sie klac. Nie chce byc niesympatyczna dla Was, niczym nie zawinilyscie. a ty chmurko - zaczernij sie to pogadamy, domyslam sie ze pewnie jestes od nas albo "podczytujesz" zyczliwie. Brakuje tematow do ploteczek?
  12. Cześć, nie odzywałam się, bo mam problemy rodzinne. Przepraszam, ale nie mam siły i po prostu już mi się nie chce pisać. Odezwę się, kiedy się tu względnie uspokoi. Pa, dziewczyny
  13. Beata, no rzeczywiście nieciekawie, ale już lepiej? Dlaczego nigdzie Was nie przyjęli? Kurde, nieraz i umierającego odprawiają z kwitkiem...:O A z tą antykoncepcją, to wiem o co chodzi. Mówię tylko, że rzeczywiście masz najlepszą, ale krew nie woda, nie? Andzia, jesteś go pewna? Żeby potem nie było, że on nie jest gotowy itd. Zresztą na tabletkę po masz chyba tylko 72 h, więc decyzję musisz podjąć szybko.
  14. Beatka, masz dobrą antykoncepcję:) Już niedługo... A jak się masz?
  15. Ania, masz spiralę miedzianą? Nie znam się na tym, kojarzę miedziane i hormonalne. Mój lekarz zachwala Mirenę, bo podobno zakłada ją kobietom i są zadowolone. Z kolei niehormonalnych nie zakłada, bo ich nie poleca. Co lekarz, to opinia:) W internecie kobiety piszą o bardzo różnych doświadczeniach z takimi wkładkami. Trudno powiedzieć, co samemu wybrać. Annolia, dziękuję:)
×