Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Martisha**

Zarejestrowani
  • Zawartość

    0
  • Rejestracja

  • Ostatnio

    Nigdy

Reputacja

0 Neutral
  1. Martisha**

    Gdzie Ci Ludzie Się Poznają???

    laski jesli podoba wam sie jakis koles np w autobusie to patrzcie sie na niego! z doswiadczenia wiem ze to dziala,bo czesto jak z kumpela jedziemy lekko wciete:P to mam taka manie ze upatrze sobie jakiegos goscia(czasem sa beznadziejni:O) i sie na niego zaczynam gapic... ZAWSZE ten koles odwzajemnia to i czesto chce sie umowic
  2. Martisha**

    Gdzie Ci Ludzie Się Poznają???

    to prawda ze kiedy najmniej sie tego spodziewamy dosiega nas strzala amora raz w autobusie pewien gostek gapil sie na mnie non stop, ja tez czasem na niego zerkalam, po wyjsciu zagadl do mnie i poprosil o nr tel w zeszle wakacje szlam sobie ulica, zatrzymal sie kolo w aucie i zapropnowal podwieziennie:) potem stalismy sie para, pozniej przyznal ze urzekl go moj tylek:P:P:P teraz mam okres posuchy:O
  3. marudzenie taaa olal jasne:P:P raczej ja jego, chociaz troche zaluje, ale minimalnie :P
  4. wiesz siegalam mu gdzies powyzej lokcia:P:P:P troche sie ludzie ogladali, ale ja lubie takich facetow ;]
  5. jakos moj byly mial 199 a ja mam 165;) i szalal za mna, wiec nie generalizuj:P:P:P
  6. heheheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh nigdy nie moze wiedziec co ci po glowie chodzi, musisz byc dla niego zagadka ;)
  7. !!!!!!!!!!!!!! :(!!!!!!!!!!!!!!!!!:O
  8. Trener Bogdan Wenta!!! Strasznie mnie jarasz facet!!! jak bardzo malo kto!!! meski, przystojny i taki seksowny!!!
  9. kisa sory jak Ty moglas z nim byc:O:O:O?
  10. wole znac prawde, niz sie łudzic i zyc marzeniami
×