Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

podstolina

Zarejestrowani
  • Zawartość

    0
  • Rejestracja

  • Ostatnio

    Nigdy

Reputacja

0 Neutral
  1. podstolina

    Jaki jest Twój typ figury ?

    poproszę o pomoc :) Ramiona : -szerokie Piersi : -średnie Tułów jest : -długi Talia : -lekko zarysowana Brzuch : -płaski Biodra : -proporcjonalne Pupa : -idealna tak, istnieją takie Uda : -zwyczajne Przedramiona i łydki : -szersze na górze, wąskie na dole Nogi : -długie
  2. Kto ma działke lub inny teren prywatny najlepiej przy drodze Głównej? albo przy innej 'głównej' ulicy w tej miejscowości? Czekam :)
  3. Dziewczyny nie kłóccie się :) Ja wychodzę z zasady, że wszystkiego trzeba spróbować, dlatego też pokusiłam się o kupno takiego biustonosza. No cóż nie wyszło, ale to nie znaczy, że ktoś nie dopasuje sobie stanika tę właśnie metodą. Zdjęcia dodam, tylko mam je na komórze i kabelek USB mi gdzieś wciągnęło :O
  4. Też mam wrażenie, że ta metoda sprawdza sie bardziej w przypadku dużych biustów (np. zdjęcia babć na stronie). Można pozbierać piersi do większej miseczki. Natomiast ja mam drobne piersi i nie mam co zbierać. Poza tym to 'wygarnianie' spod pachy nie wiem, czy nie skończyłoby się naciągnięciem skóry. W każdym rację trochę się nabrałam faktycznie :( Odesłałam wczoraj ten wielki namiot :) Dobrze, że przynajmniej była taka możliwość :)
  5. Za duży, za mały - ile forumowiczek tyle zdań na ten temat ;)
  6. ...i żadne piersi w ogole mi nie wychodziły górą ...w tym staniku byłam plaska jak decha :O
  7. koniec miseczki to zewn koniec fiszbiny i konczy mi sie pod pachą - w jej polowie :) i to z tego co sie juz dowiedziałam jest OK, więc o co chodzi? miseczki maja sie na plecach kończyć? nie przeżyłabym tego :P
  8. Dzieki za wypowiedzi :) Niestety nie wypróbuje rozmiaru, który lezy w okolicy 65G -(jeśli mozna to tak nazwać), gdyz w sklepach nie ma takich rozmiarów, a przez neta już nie zaryzykuje. Jeśli chodzi o odczucia jakie towarzyszyły mi przymierzaniu nowego stanika - to mniej wiecej tak jakbym zalozyla bardzo obcisly i mocno elastyczny stanik do ćwiczeń. Tzn calkowicie "wyprasowana" klatka piersiowa z pustymi czubkami w miseczkach :) Najlepsze bylo to, ze ramiączka wychodziły poza obręb moich ramion (non-stop by się zsuwały) - fiszbina kończyła się w polowie pachy. Czulam sie zupelnie niekobieco i nie fajnie :( Dlatego choć może w tym wariactwie jest jakas metoda, ktora pomogla by na dluższą mete mojemu biustowi, to podziękuję :) Wracam do swoich staników. ps. moj mąż jak zobaczyl nowy stanik wykrzyknął "przecież ty nie masz takiego wielkiego biustu!" - wlaśnie: Nie mam :D
  9. Chyba nie musiałam wygarniać biustu spod pach - bo same miseczki wchodza prawie w połowę pachy. A poza tym ja chuda jestem i pod pachą to mam odznaczone kości żeber :P Dolinkę to ja mam, ale w moim starym staniku, ktory naprawdę nie ma nic wspolnego z rozmiarem 65G. W tym staniku biust mi sie jedynie "rozprasował" - a miseczki i tak w 1/3 są puste (same szczyty miseczek- strasznie głupio to wygląda). Poza tym kupiłam naprawdę ładny stanik z koronką, ale te wielkie michy wlażące pod pachy naprawde nie mają nic wspolnego z seksowna bielizną przynajmniej w moim odczuciu. Jestem zdania, ze z pustego i Salomon nie naleje. Nie na prózno wszystkie firmy produkujące bieliznę przyjęły rozmiarówkę A-D ze wszystkimi obwodami im odpowiadającymi, żeby teraz dziewczyny, które mają biust jakby ktoś na foszta napluł nosiły staniki z miseczkami jak berety. Sorry, ale dla mnie stanik 65G to stanik z ogromnie wielkimi miseczkami - jak go rozpakowywałam, to miałam wrażenie jakby był mojej babci :) Spróbowałam, więcej już nie chcę. Fajnie, że ktoś dopasował bieliznę tę właśnie metodą -niczego nie neguję, ale od każdej metody są wyjątki i ja być może do nich należę :P
  10. http://tnij.org/elektroniczny_bra_fitter Dobrałam sobie wg tego kalkulatora. Ale widać nie na każdym sie sprawdza.
  11. Tyle pisało się na tym forum o niewłaściwie dobranym rozmiarze biustonoszy. Sama jestem właścielką niewielkiego biustu (nosiłam do tej pory stanik 75B lub C w porywach). Na zamieszczonym tu kalkulatorze wyszło, że mam rozmiar 65G (91 cm luźno w biuście, 75 cm ściśle na wydechu pod)!!!! Tak G! Sama byłam zaskoczona . Zamówiłam stanik w sklepie internetowym, by poprawic wygląd swojego biustu (kupiony w necie, bo w sklepie takich rozmiarów nie mieli) i co? I przyszedł! dzisiaj. Przymierzam i lipa!!! W moje ręce wpadł stanik o połtora większych miseczkach niż nosze normalnie, choć poprzedni stanik obejmował dobrze całą pierś i kończył się prawie pod pachą (nic nie wychodziło, ani nie wypływało). Przymierzyłam i załamka :( Miseczki weszły mi pod pachy, tak, że odzierały, a przy tym pozostałe puste!!!! Ja naprawdę nie mam tak dużego biustu!!!! Jak ubralam bluzkę to widac, ze miseczki sie marszczą i nie są wypełnione. Stanik na szczęście mogę odesłać, więc to nie problem. Chciałam tylko uprzedzić, że nie każda dziewczyna tym sposobem dobierze stanik :) i może lepiej przymierzyć niż zamawiać w ciemno :( To tyle, wracam do swojego dawnego biustonosza :) Ubrałam go właśnie i czuję się w nim jak w drugiej skórze. ps. porobilam foty jak wyglądam w starym i tym 65G jak będe miała chwilkę to je wrzucę :) pozdrawiam
  12. Ja też proszę Oto mój profil: 1. Kolor włosów: ciemny szatyn, proste, 2.Kolor brwi: ciemny brąz 3. kolor oczu: orzechowe, ciepłe z iskierką zółtego 4. powieki są delikatnie ciemniejsze od cery 5. cera raczej śniada 6.usta w kolorze ciemnego różu - tonacja chłodna 7. opalam się łatwo, na złocisty brąz 8. twarz raczej okrągłą
  13. Ja też proszę Oto mój profil: 1. Kolor włosów: ciemny szatyn, proste, 2.Kolor brwi: ciemny brąz 3. kolor oczu: orzechowe, ciepłe z iskierką zółtego 4. powieki są delikatnie ciemniejsze od cery 5. cera raczej śniada 6.usta w kolorze ciemnego różu - tonacja chłodna 7. opalam się łatwo, na złocisty brąz 8. twarz raczej okrągłą
  14. Ładne koronkowe 75B i nic mi pod pachę nie wpada OK? Z tymi radami dotyczącymi doboru rozmiaru staników jest tak, jakby mieć w pasie 65 cm a próbować się wbić w 58 i wmawiać sobie, że od tego talia wyszczupleje :P :P Ludzie przejrzyjecie na oczy!!!!! Nawet jak ktoś się urodził z małym A, to C nigdy z tego nie będzie, choćby załozył stanik, który ma 55 cm w obwodzie :D :D Heh, ale się ubawiłam :P
  15. Mnie tam żadne ślady nigdy po niczym nie zostają i po staniku też nie będą. A no i rozstaw miseczek..... Chyba logicznym jest, ze nie każda kobieta ma tak samo rozstawione piersi i rozstaw miseczek w staniku zależny jest od tego jaki mam on obwód. Ja mam szeroko rozstawione piersi i przy obwodzie 65 to moglabym sobie włożyć do tych miseczek za przeproszeniem po pół cycka ze środka, a resztę wsadzić pod pachę i tak chodzić :P Ech mądrości straszne, szkoda tylko, że jakoś na mnie się nie sprawdzają.
×