Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

twingusia

Zarejestrowani
  • Zawartość

    0
  • Rejestracja

  • Ostatnio

    Nigdy

Reputacja

0 Neutral
  1. twingusia

    pyatanie?

    mam pytanie skąd ktoś iwe mój adres skoro mu nie podawałam? dzis dostałam kwiaty od posłanca ale adresu nie podawałam mojemu znajomemy????????????
  2. twingusia

    nasza klasa

    jak dlugo bedzie jeszcze trwac slyszalam ze maja zlikwidoawacc?
  3. twingusia

    leggy ladies

    kto mi powie o co chodzi z ta strona czy to jest czat erotyczny czy co co tam sie odbywa
  4. twingusia

    wiecie ze to działa!!!!

    polecam wam ksiazke Sekret
  5. Jesli msz zawsze pozytywne mysli i zawsze jestes nastawiony optymistycznie do zycia to takie je bedziesz miec.Myslami ukladamy sobie zycie i dlatego trzeba uwazac co sie mysli.Pozytywne mysli to pozytywne zycie mi sie sprawdza.
  6. twingusia

    Dlaczego eks proponuje mi seks?

    pewnie mu bylo dobrze ztoba w lużku
  7. twingusia

    Sex z Ex

    jezeli jestescie oboje wolni to czemu nie
  8. tak to prawda nie wolno zyczyc nikomu nic zlego bo to sie obroci przeciwko nam ze zdwojona sila
  9. Bardzo smieszne puste opinie
  10. GEJEM strasznie mi zle ja wiem ez to jego zycie ale szczerze to jestemm w szoku nigdy nie zauwazylam u niego zachowan gejowskich i z wygladu tez nie.Smutno mi j wiem ze on moze jest szczesliwy ale mi jakos s mutno
  11. twingusia

    facet to swinia

    to nie tak ze chce go ograniczac mowi mi ze jest fajnie ze mna i ze jemu oasuje to wiec czemu szuka takm innej?
  12. twingusia

    facet to swinia

    ale mu dopiero sie zaczynamy wsumie spotykac to po jaka cholere tam jest?czy ja mu nie pasuje?
  13. twingusia

    facet to swinia

    spotyka sie ze mna a siedzi na i love
×