Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

niktamozektos

Zarejestrowani
  • Zawartość

    0
  • Rejestracja

  • Ostatnio

    Nigdy

Posty napisane przez niktamozektos


  1. Nie chce zebys wpadla w dlugi...hehe...badanie rynku to sie robi na terenie na ktorym chcesz rozpoczac swoja dzialalnosc... jesli chodzi o ulotki to nawet fajny pomysl bo sie jeszcze nigdy nie spotkalam z taka forma reklamy kwiaciarni...calkiem interesujace...a moze sie zapytaj pisze to bez ironi ludzi na kafe czy gdyby dostali ulotke z reklama kwiaciarni to czy by to ich zachecilo do odwiedzin .... A moze otworz kwiaciarnie w poblizu kosciola i wejdz w dobra komitywe z proboszczem tez jakis zysk...hehe

  2. pomysl na biznes- ja cie nie chce zniechecic...tylko zmusic do samodzielnego myslenia...popieram osoby ktore chca otworzyc swoja pierwsza firme i jesli jestem w stanie to zawsze z checia pomagam...Pierwsza rzecz ktora mi sie rzucila w oczy...zaczynasz od konca czyli od zastanawiania sie nad reklama...pomysl czy masz dostep do hurtownikow jakie maja ceny...za ile bys bukieciki sprzedawala...czy bys wychodzila na tzw czysto itd

  3. pomysl na biznes- uwazasz ze po miesiacu jakigo kursu bedziesz potrafila swietnie ukladac bukiety...po takim kursie to musisz isc na rok do kwiaciarni pracowac i uczyc sie chociazby patrzac sie na bukieciarki z doswiadczeniem... a jesli chodzi o biznes to ja juz mam swoja firme...ba...nawet miedzynarodowa...tak juz moge odpowiedziec na nastepne posty...typu fajne masz marzenie...odpowiadam juz teraz tak bardzo lubie marzyc...hehe
×