Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość MMAAMMAA

JAK ODCZYTAC ZDJECIE USG CHLOPIEC CZY DZIEWCZYNKA

Polecane posty

Gość MMAAMMAA

Jestem w13 tyg ciazy,lekarz zrobil mi badania usg i wydrukowal zdjecie w tym tez momencie zapytal co juz mam w domu,odpowiedzialam ze dziewczynke,ale nic wiecej mi nie powiedzial,po powrocie do domu zaczelam przygladac sie zdjeciu i widac wyraznie ze cos tam jest :-) ale widze dwa regolarne krazki po bokach czegos co moze byc..i tu zaczyna sie moje utrapienie co to jest??jajeczka czy jajniki??ja wiem ze nie to jest wazne tylko aby bylo zdrowe ale.. czy ktoras z mam moze mi pomoc??

Gość F-niedoświadczona
Skoro lekarz Ci nie powiedział, to chyba nikt inny na tym forum Ci nie pomoże. Poczekaj jeszcze trochę, 13 tydzień to bardzo wcześnie. Ponieważ masz juz dziewczynkę, to możliwe, że bardzo chcesz zobaczyć na tym zdjęciu jajeczka. Na następnym usg może lepiej będzie widać?

Gość ja nie mam pojecia
ale czemu nie spytalas lekarza w momencie jak zadal pytanie co juz masz w domu? Przeciez na pewno powiedzialby ci :-) A moze zadzwon do niego i spytaj, albo wejdz do jakiegokolwiek ginekologa i popros o interpretacje. Chociaz watpie, zeby tak wczesna "fotografia" juz pokazywala plec. Ja bym wrocila do tego lekarza i spytala co zobaczyl

Gość MMAAMMAA
ZAPYTALAM GO O TO CO ZOBACZYL I DLACZEGO SIE PYTA,W 13 TYG MOZNA JUZ BEZ PROBLEMU ROZPOZNAC PLEC,TZN FACHOWCY..LEKARZ ODPOWIEDZIAL ZARTEM ZE SIE NA TYM NIE ZNA I PORADZIL KUPIC MI LUPE I SZUKAC TEGO CO BYM CHCIALA..MOZE NIE BYL PEWIEN(ale nie widzieliscie tego zdjecie,tam jest super widac)I NIE CHCIAL PSUC SOBIE REPUTACJI ZBYT POCHOPNYMI PRZEWIDYWANIAMI.myslalam ze moze ktoras z mam opisze mi co widziala na dwoim ugs,.nic z tego..chyba jednak bede musiala poczekac..dziekuje i serdecznie pozdrawiam