Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

mario

bóle w podbrzuszu w ciąży

Polecane posty

czy powinnam obawiać się bólów w podbrzuszu w początkowej fazie ciąży? nie są one silne, ale jednak są i jestem spanikowana:( (lekarz na urlopie)

Gość drazetka
nie chce cie straszyc ale moje bole byly takie jak przed miesiaczka i niestety poronilam, lepiej nie czekaj, idz do lekarza, bedziesz pewna ze jest ok, ja tez myslalam ze to naturalne mam nadzieje ze w twoim przypadku wszystko jest ok ale lepiej szybko sie upewnij

Gość bóle
najczęście są spowodowane rozciąganiem się macicy i są naturalne, ale zawsze lepiej się upewnić

Gość ebusia21
ja tez miałam bole podbrzusza we wczesnej ciąży, są naturalne nie masz czego sie obawiac:)

Gość renacia
Ja mialam takie bole i okazalo sie ze to infekcja pecherza. Zrob badanie moczu. Jesli beda bakterie - znaczy ze to wlasnie to. Jesli nie to zapalenia pewnie nie ma trzeba znalezc powid wiec idz do lekarza. Na zapalenie pecherza lekarz przepisal mi: urosept 3x dziennie i cetebe - raz

Gość no-spa
ja tez mialam takie bóle podbrzusza na poczatku ciazy - to dlatego,ze macica sie powieksza,wykonuje skórcze - lekarz przepisal mi no-spe,ale ja jej nie przyjmowalam.Pozniej przeczytalam,ze to bylo niepoważne z mojej strony,bo takie skurcze w poczatkowej ciąży mogą wywołać poronienie.Najlepiej bedzie jak poradzisz sie lekarze....