Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość sieć

Łapię przypadkowe myśli

Polecane posty

Gość sieć

sięgnij " po omacku " ;) po jakąś książkę, otwórz ją na przypadkowej stronie i przeczytaj mi zdanie, którego dotknie twój palec :) proszę ! :D

Gość prosze bardzo
Tatusiu - tak błaga Niemowlę ze łzami Nie pchaj głębiej smoczja Jak kija do jamy Roland Topor "Dzidziuś Pana Laurenta"

Gość prosze bardzo
smoczka*

Proszę uprzejmie, pierwsze zdanie od góry z lewej strony:D : \"Ot, w jaka chorobę wpadła biedna kobieta!...Trudno, już ze dwa lata jest w separacji z mężem.\" Bolesław Prus \"Lalka\" :D:D:D

\"Żywiła przy tym nadzieje, ze ich los sie odmieni i że jesli tylko przy życiu zostaną, to do stanu sobie własciwego powrócą\" Boccaccio - Dekameron

Gość sieć
kochani jesteście :D nie znam się z panem Toporem, ale czuję że się polubimy ; Gałązko - ojojoj :D cóż za ciężka myśl, mam nadzieję że ją udżwignę ;) Loth Lorien - myśl o nadzieii..

Gość prosze bardzo
Topor jest super, daje wiecej! Pan Laurent - Czy mogę prosić panią o przysługę, pnia Fleury? Zechciałaby pani tłuc dziecko przez jakiś kwadransik? Muszę pójść na pocztę. Pani Fleury - Bardzo chętnie, panie Laurent...ale czy będę umiała? Pan Laurent - Co znowu, przecież potrafi pani uderzać w kalwisze maszyny do pisania? Z dzidziusiem robi się dokładnie tak samo. To dziecinnie proste!

super, co? :D:D:D ...\"- Spójrzcie mi prosto w oczy - powiedział Rosół.- Co wy tam znowu knujecie, nicponie? \" ( znów pierwszy wers z lewej od góry) :D:D:D Sempe i Gościnny \"Mikołajek i inne chłopaki\" :)

Gość prosze bardzo
Mikolajek i cala seria te superrrrrrrrrrrrrr polecam!!!

W ty modelu Wszechświat przybiera postać gigantycznego kwiatu, który rozkwita, starzeje się, i ponownie kurczy się do wielkości ziarenka.Być może tylko po to, by wciąż na nowo rozkwitać. :D