Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

kobietania

POMOŻCIE!!!niewiem co robic

Polecane posty

Hej! Jestem studentką, studiuje zaocznie, chciałabym podjąc jakąkolwiek prace... stwierdziłam ze przejde sie po sklepach w miescie i popytam, mieszkam w Bełchatowie, sklepów nie jest za duzo także powinnam sobie dac rade... pod warunkiem ze napiszecie mi jak mam to robic....czasami są ogłoszenia na sklepach ze szukają pracy.... tylko nie mam pojecia o co pytac.... nie pracowałam nigdy i dlatego chciałbym aby ktos mi napisał.... jesli ktos mi odpowie ze ogloszenie jest aktualne albo wogole przypadkiem powiedzą ze szukają kogos to o co mam jeszcze pytac.. jak sie zachowac?????????????????????????PROSZE O JAKIEŚ RADY.....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Czesc.Tez jestem studentka zaoczna.Tez szukam pracy doslownie wszedzie,tzn.w granicach rozsadku,hehe chyba wiesz o co mi chodzi:)Hm,ja np.jak zobaczylam ogloszenie w gazecie,ze poszukuja kogos do pracy,to dzownilam,umawialam sie na rozmowe.Na rozmowie to wszystko powiedza ci co i jak.Musisz(chociaz nie zawsze tego wymaga pracodawca) przyniesc CV,list motywacyjny,zawsze jest dobrze miec to przy sobie.A jak zobaczysz ogloszenie na wystawie jakiegos sklepu,to wejdz i zapytaj sie w jakim charakterze poszukuje kogos do pracy!!Oj,Ty na prawde jestes \"zielona\" w tych sprawach!To nic trudnego zapytac sie o co chodzi pracodawcy!Nie boj sie!Do odwaznych swiat nalezy!Powodzenia:)(🌼

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kicha11
badź naturalna, miła i usmiechaj sie , tak, jakby to nie była twoja zyciowa szansa..tylko tak przy okazji pytasz:)powodzenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
do buderelu !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość