Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Vanillllka

Co po filologii polskiej?????

Polecane posty

Gość Vanillllka

Dziewczyny pomóżcie! Co można robić po skończeniu filologii polskiej oprócz bycia nauczycielem?? ps. czy można po tym kończyć logopedię( nie mam takiej alternatywy na mojej uczelni)?? Help!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gosiek81
można robić kilka rzeczy. 1.Pracować w wydawnictwie, 2.jako dziennikarz, 3.jako rolnik i astronauta... Sprawa wygląda tak: najlepiej, gdybyś zapisała się na jakiś staż w trakcie studiów, nawet niepłatny. Nie czarujmy się:jako polonista nie masz szans na wielką karierę. Chyba, że kręci Cie praca na uczelni. Ja skończyłam polonistykę i pracuję jako doradca finansowy w biurze kredytowym. Niespodzianka? Zauważyłam, ze najwięcej zalży od autoprezentacji na rozmowie kwalifikacyjnej. poloniści mają gadane, więc często znajdują pracę, nawet, gdy nie mają do tego kwalifikacji. Być może dlatego, że żyją w zaczarowanym kraju cudów...:) Inne fajne roboty, gdzie widzą chętnie polonistów to w branży reklamowej (szczególnie jako copywriter), szkolenia, telemarketing i w ogole rpbota, gdzie się ma do czynienia z ludźmi i wymagana jest sprawność językowa. Ale!W końcu i tak wszyscy spotkamy się w Londynie, hihihi (nawiasem mówiąc, czy to nie dziwne, że Wielka Emigracja liczyła 6000 osób, podczas gdy teraz w Anglii przebywa 100 000?).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość lia25