Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość kupiłam dziś

Przeceniona odzież w Carry

Polecane posty

Gość kupiłam dziś

Kupiłam dzis w Carry kamizelkę. Była mocno przeconiona, co mnie bardzo ucieszyło. Po przyjściu do domu okazało sie, że w miejscu gdzie był założyny klips jest dzurka (najpewniej od klipsa). Chciałabym oddać ta kamizelkę. Czy uznaja mi reklamację? Dodam, że kamizelka była na wyprzedaży.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość nbp
hmm... no nie wiem, żadko przyjmują zwroty przecenionych ciuchów. To akurat nie do tego sklepu, no ale kiedyś też kupiłam kamizelkę puchową w COLLOSEUM z przeceny, w domu okazało sie że ma jakieś tam mankamenty, których wcześniej nie widziałam, no ale mi nie przyjęli...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kupiłam dziś
Z tym, że tej dziurki nie mozna było zauważyc bo była pod klipsem :O

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość nbp
No wiem, ale w sklepie zawsze się wyprą tego, byle by nie przyjmować zwrotu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wg prawa handlowego jezeli kamizelka nie byla przeceniona ze wzgledu na te wlasnie dziure - musza Ci oddac kase... inna sprawa, ze pewnie latwo nie bedzie i panienki moga Ci wmawiac ze nie przyjmuja zwrotow przecenionego towaru - to jest nie zgodne w prawem, wtedy popros kierownika i powiedz ze pojdziesz z tym do rzecznika praw konsumenta... o ile Ci sie chce... :-) powodzenia!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kupiłam dziś
no kurcze , przecież to ewidentnie ich wina

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kupiłam dziś
yogazone - bardzo dziekuję 🌻

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kupiłam dziś
A! jeszcze jedno, czy to, że kamizelka była przeceniona z powodu tej dziury powinno być gdzies zaznaczone? Bo jeśli nie , to zawsze moga mi wmówić, że jednak tak było :O

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jezeli bylaby przeceniona z powodu tej dziury to powinnas zostac o tym poinformowana przy zakupie, ale nie podejrzewam ze bede Ci chcialy to wmowic... tam jest po prostu wyprzedaz asortymentu i tyle... predzej beda sie upieraly ze zwrotow przecenionych ciuchow nie przyjmuja...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kupiłam dziś
musze sie upewnić - nie zostałam poinformowana, mało tego oglądałam kamizelkę przed kupnem i nie było żsdnych wad, ale przy kasie pani zdjęła klips i już mi jej nie pokazała :O więc według prawa jednak powinni to przyjąć, tak?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kupiłam dziś
wielkie dzięki 🌻 Napisze jutro co udało mi się załatwić :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość nie wiem o co się tak pieklisz
skoro była baaardzo przeceniona, to nie wiem, czemu jestes w szoku, ze ma jakąś dziurę........ trzeba nie kupować na promocjach, tylko pełnowartościowe towary.......

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kupiłam dziś
Niestey nie byłoby mnie stać na tę kamizelke w normalnej cenie :O A o tym czy ma wady powinnam być poinformowana. I dlatego dokładnie ja objerzałam, żeby byc pewną, że nie ma żadnej wady. Takie posezonowe wyprzedaże to poprostu nabijanie sobie kabzy przez wilekie sieci handlowe :O

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
----> do \"nie wiem o co....\" z calym szacunkiem, ale nie wypowiadaj sie, jak nie masz pojecia o czym mowisz :-) to moja rada na przyszlosc... jak dorosniesz bedzie Ci z tym latwiej... \"przeceniony\" nie oznacza \"nie pelnowartosciowy\" i skoro ktos pyta, a Ty nie masz ochoty odpowiedziec to po co glupio komentujesz...?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość spoko przyjmą zwrot
:) ja miałam identyczną sytuację w carrym właśnie kupiłam t-shirta i też była dziura po klipsie przyjeli zwrot bez problemu (też kupowałam na wyprzedaży) no chyba, że kupowałaś w sklepie gdzie mają nieuprzejmy personel ja kupowałam w carrym w Starym Browarze w Poznaniu i nie robili najmnijszego problemu ze zwrotem wogole nie musiałm się prosić pokazałam tylko dziure po klipsie spytali tylko wymian a czy zwrot i oddali kasę bez najmnijszego problemu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kupiłam dziś
Dziewczyny, kamizelke przyjeli praktycznie bez gadania. :D Poszłam tam w moim najbardziej bojowym nastroju ;) ale nie musiałam go wykorzystywać. Jestem bardzo zadowolona, tzn. szkoda mi trochę tej kamizelki ale najwżniejsze, że nie wydałam pieniędzy na marne :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Agniewicz
To super, że poszło tak gładko:) byłam ciekawa jak się to skończy, bo teraz to wszędzie łaskę robią, a jednak tym razem... dobrze się skończyło:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
w Carry nie ma problemow z reklamacjami - ja tam juz oddalam dwie rzeczy - kurtke, ktora okazala sie wadliwa i sweter, ktory kupilam dla mojego chlopaka, ale okazal sie za maly. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Giovane
Ja miałam problemy kiedy chciałam oddać pełnowartościowy towar po przecenie (nietrafiony zakup). Sprzedawca w sklepie był bardzo nie uprzejmy, stwierdził tez że nie ma czegoś takiego jak prawa konsumenta w sklepie carry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość bożyna
Do 7 dni masz prawo wymienić kamizelkę,na co kolwiek innego w tej cenie lub droższą(za dopłatą).Musisz mieć paragon- ZWROTÓW NIE MA.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Andziaaa94
Muszą Ci pozwolić ją oddać lub wymienić na inną. Ja już do tego sklepu nie wejdę. Kupiłam tam płaszcz i ni z tego ni z owego rozwalił się w nim zamek. Poszłam i oddałam do reklamacji na 14 dni. Przychodzę po 14 dniach i otrzymuję informację że mogą mi oddać kasę lub mam wybrać sobie coś innego !!!! Co to za problem wszyć nowy zamek !!!!!!! Ale to nic !!!! Jak przymierzałam spógnicę ( boską ) i chciałam już ją kupić to okazało sie ze zamek jest zepsuty !! :( ;( Wszystkie 5 spódnic które przymierzałam miały popsute zamki !!! CO TO ZA SKLEP !!!!!! Do bani z nim !! :) :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość belka
Rzeczywiscie suwaki to chyba niejest ich mocna strona... 5 miesiecy temy kupilam u nich kurte na wyprzedazy i ostatnio rowalil mi sie suwak, tak ze bez kitu nie da sie w niej chodzic bo podwiewa z kazdej strony. ciekawa jestem czy przyjma reklamacje ale po tym co tu przeczytalam mam nadzieje ze tak. Druga sprawa ktora mnie nurtuje to czy mozna zglosic reklamacje w kazdym sklepie CARRy czy tylko w tym co sie kupilo. Zaszlam dzis i pani mi powiedzila ze tylko w tym co dokonano zakupu ale wiem ze na przyklad w H&M to nie ma zadnej róznicy - wszędzie Ci przyjma. Jak myslicie, ściemniała?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ....pomocna dlon
nie ma problemu z wymiana w ciagu 7 dni od zakupu mozna wymienic obojetnie co ,trzeba miec tylko paragon a ta dziurka powinna sie rozejsc bo sa to tylko rozsuniete nitki ale jesli nie pasuje nie ma roblemu i nie wazne czy byla przeceniona czy nie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gfwei
słuchajcie przeceny to nie coś starsznego ja kupuje na przecanach duzo rzeczy i jakos jeszcze nie tafilam na brudna czytez z jakas dziura odziez pomyslcie jagby nie bylo przecen kto by kupowal normalne ubranie jeszcze w firmowych sklaepach gdzie ubrania kosztuje 150-200zl i one sa najtansze a ze akurat tobie przytrafila sie taka kamizelka to trudno robisz z igly widly moze akurat trafilas na na taka kamizelke gdzie moze byla mala dziurka a gdybys wziela inna moze b tej malej dziurki nie bylo jak ci sie nie podoba to oosprzedaj ta kamizelke komus innemu napewno nie bedzie zwazal na " MAŁĄ DZIURKĘ"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gfwei
a i jeszcze jedno skad wy jestescie?? pewnie z tej WARSZAWY sie nie dziwie wielkie misato i ludzia chca wszystko wcisnac bo ludzie w wielkich miastach maja kase a pojedzcie do innych mist mniejszych o wiele mniejszych od warszaw np tam gdzie ja mieszkam w GRUDZIADZU w CARRY kupuje mnostwo rzeczypo przecenach i jakos nie narzekam bo natrafiam na normalne rzeczy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Greena
Kupowałam dużo ciuchów w Carry i nigdy nie mialam żadnych problemów z tą firmą. Nawet kiedy kupiłam przecenioną spudnicę, która miała wadę, bez problemu wzięli do reklamacji :) Odpowiedzialna firma polecam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Borgis
Dzisiaj moja żona, kupiła sukienkę w jednym z tych sklepów. Zakup był doś c dziwny. Po podjęciu decyzji o zakupie, sprawdziliśmy cenę - wynosiła 100 zł. Ok. była tego warta. Następnie sprzedawczyni poinformowała nas, że cena w rzeczywistości wynosi 75 zł. Jeszcze fajniej. Postanowiliśmy dokonac zakupu po zakończeniu zakupów. Poprosiliśmy sprzedawczynię o pozostawienie towaru przy kasie. Ponownie dotarliśmy do sklepu i zostaliśmy zaskoczeni - cena ponownie wynosiła 100 zł. Sprzedawczyni poinformowała nas, że nastąpił błąd systemowy :)))))))) myślałem, że robi sobie jaja. Poinformowała nas, że możemy zrezygnowac z zakupu. To chyba także był żart. Zakupiliśmy towar więc po cenie pierwotnej. Generalnie - tak duża firma wykazała się małostkowością a personel jest kompletnie nie przygotowany do pracy. Jak można klientowi powiedziec w oczy o błędzie systemowym i dalej się upierac przy cenie pierwotnej. Zaciska się zęby i spuszcza z prowizji. Trzeba w takich przypadkach maskowac własną nieudolnośc. Tego nigdy się nie krytykuje - ludzie trochę szacunku dla reprezentowanej marki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość bairam
przeceniona ale nie z powodu 2 gatunku wady ukryte do reklamacji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość alicja spinnet
każdy towar , nawet przeceniony podlega możliwości wymiany. Poza tym można podejrzewać firmę ,że specjalnie zakryła defekt tej kamizelki. Radzę Ci udać się do sklepu. A jeśli chcesz się upewnić, zajrzyj do praw konsumenta. Jeśli nie zgodzą się na reklamacje, możesz posłużyć się właśnie swoimi prawami , które znajdują się w dokumencie na rzecz praw konsumenta. Powodzenia !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×