Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość córka swojej matki

Dlaczego moja mama tak robi???

Polecane posty

Gość córka swojej matki

Chodzi o to, że zarabia bardzo dużo, potrafi wydać 1000zł lekką ręką na marynarkę, czy 600zł na buty, wydać pieniądze na jakiś mebel do domu, bo jej się spodoba i na inne rzeczy, a ja jestem studentką, jestem na studiach dziennych i oprócz pieniędzy za bilet miesięczny nie dostaję ŻADNYCH innych... Nie domagam się jakichś zabójczych sum. Starczyło by mi 30-50zł na tydzień. To chyba nie jest dużo??? Nie rozumiem tego:( Nigdy nie dostawałam od rodziców żadnych pieniędzy, chyba że na urodziny czy inne okazje, jako prezent (bo nie wiedzą, co mi kupić...) Oni chyba wychodzą z założenia, że jak coś mi będzie potrzebne, to sama poproszę no i mam w końcu dom, utrzymanie. Ale głupio mi czasami:( Muszę prosić nawet o takie rzeczy jak wkładki higieniczne czy krem do twarzy. Żeby zarobić marne 50zł tygodniowo muszę jeździć kilka razy w tygodniu na korepetycje- ok. 20 km w jedną stronę... Jadę tam 1,5 godziny. Ale to i tak na nic nie wystarcza:( Kiedy poproszę mamę o buty na wiosnę, powie pewnie że przeciez mam. Ale mam jedne buty od 2 lat w których chodzę wiosną, latem i jesienią, więc trochę się znosiły... W didatku nienawidzę prosić kogoś o coś. Jest mi głupio, mam poczucie winy i zwyczajnie się wstydzę... Nie stać mnie na kupno nawet drobnego ciucha, butów, na nic... Gdyby nie korepetycje nie miałabym pieniędzy nawet na kupienie sobie butelki wody w ciągu dnia czy czegoś do jedzenia, czy nawet głupiego Rennie w aptece... Moi rodzice uważają, że mogę sobie wszystko wziąć z domu.

Gość to kimże oni są
że tyle zarabiają ? Masz jeszcze jakieś rodzeństwo ?

Gość córka swojej matki