Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość świat sie wali

ZA BŁEDY W MŁODOŚCI,PŁACI SIE CAŁE ŻYCIE-WY TEŻ?

Polecane posty

Gość świat sie wali

Mam chandrę, ta pogoda, pozaty nic mi się ostatnio nie układa :( A dziś na dodatek list... Gdy miałam jakieś 16 lat, zauroczył mnie pewien chłopak, dziś się zastanawiam jak to możliwe, dziś bym go oceniła "typowy chlor" glany, i te sprawy, wiecznie z winem :o Trafił do więzienia,a ja do niego napisałam... pisał, dzwonił, na tamte czasy, mógł mieć ok 25lat. Potem wszystko sie zmieniło, ja sie zmieniłam teraz mam 22 lata, studiuję, mam zamiar uczyć się dalej, chcę dobrze żyć, na poziomie, a takie życie z kryminalistą bez perspektyw, zupełnie mi nie w głowie! Przestałam pisać, uprzedziłam, ze nie chcę już. Ale on co jakiś czas pisze, ostatnio było to dawno jakiś rok temu, podarłam list, bo wcześniejszy był o tym, że nic nie wiem o życiu, jestem malowaną lalą, koleżanki są nic nie warte i wogóle jaka to jestem zła i niedobra. Dziś dostałam kolejny, to akurat bardzo zły moment, no, ale jak się wali to się wali. List lezy, a ja sie zastanawiam co zrobić? Nie chcę wiedzieć co tam jest, ale zastanawiam sie czy ten chłopak nie jest psychiczny, a moze poprostu tylko ciagle siedzi w więzieniu, w końcu to tyle lat... Jeżeli nie otworzę, to się nie dowiem, będę spokojniejsza, ale jeżeli On napisał tam np. jakieś groźby, sama nie wiem rózne rzeczy przychodzą mi do głowy... Akurat nie mam komu dać, by sprawdził ;) a nie chcę niepotrzebnie zaprzatać sobie głowy jeszcze nim! Boję sie co będzie, gdy wyjdzie, bo chyba kiedyś to się stanie... takiemu człowiekowi to pewnie na niczym nie zależy... To tyle lat! Jak długo jeszcze? Dlaczego nie da mi spokoju!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość jak to jest
smutne :(

Udostępnij ten post


Link to postu