Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
Gość Justinka

Balsamy brązujące!!!!

Polecane posty

Gość Justinka_
A co sądzicie o tym produkcie?: Kolastyna - Lekko brązujący balsam do ciała ze złotymi drobinkami. W recenzji piszą,że ten balsam jest doskonały dla osób które po raz pierwszy zaczynają testować balsamy brązujące.Podobno brązuje bardzo delikatnie,ale za to nie zostawia żadnych smug.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość balsamik
Justinka ja uzywam balsamu brazujacego z Kolastyny tylko ze nie wersje ze swiecacymi drobinkami a ta standardowa i bardzo sobie chwale :) Nie zostawia wogole smug, stopniowo i delikatnie "brazuje" skore i nie jest wcale taki drogi wiec polecam :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość stokrotka zołta
dziewczyny witam mam pytanie bo niegdy takich balsamow nie uzywałam czy potem mozna sie opalać na śłońcu? czy sa przeciwskazania. pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość stokrotka zołta
dziewczyny witam mam pytanie bo niegdy takich balsamow nie uzywałam czy potem mozna sie opalać na śłońcu? czy sa przeciwskazania. pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość SORAYA
Soraya "Słońce" jset super, bardzo polecam, kupilam go zachecona opiniami na wizazu:) i naprawde jest dobry:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość garnier jest super ...
koszt duze opakowanie ok 18 zeta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Helixxx
To wkońcu który jest lepszy Dove czy Garniera?chodzi mi o szybki efekt.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość elemelek1987
ja używam garniera( 3 opakowanie) i jestem zadowolona.nie wiem jak dove bo nie miałam ,ale uważam ,że garnier jest super.daje ładną,nie żółtą opaleniznę.efekt widoczny-po 2-posmarowaniu.świetnie sie rozprowadza,pachnie ładnie(dla mnie tak jakby cytrusami) i nawilża.generalnie ufam garnierowi,ta firma nigdy mnie nie zawodzi.pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość garnier12345
jesli chodzi o balsamy brązujące to ostatnio zakupiłam garniera i jestem bardzo zadowolona po pierwsze dobrze się rozprowadza, po drugie jest to chyba pierwszy balsam który nie smierdzi , nie polecam jonsona smierdzi niemiłosiernie a w dodatku zostawia smugi , i nic nie daje ze porzadnie rozmaruje ,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość milaczek
z nivea jest ok ale zapach ohyda ,jak dla mnie przynajmniej ,ale szybko widać efekty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Ulcia22
a co sądzicie o Ziaji?? blasam brązujący sopot:)jak dla mnie rewelacja

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość presuntuosa
u mnie plecki smaruje mi moj chlopak:) tylko dovem - uzywam balsamu i kremu brazujacego do twarzy:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość agata056
jeśli ktoś zna sie na kremach brązujących nich sie odezwie na gg (10455973) ok?? ja mialam juz rozne kremy brazujace z roznych firm... i na zaden nie narzekam :) niewiem wlasnie czy nie kupic z nivei tym razem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość klaudysia
dziewczyny!!! mi po balsamie brązującym do ciemnej karnacji DOVE wyskoczyło uczulenie :) pewnie dlatego, bo mam wrażliwą i alergiczną skórę (po samoopalczu miałam podobny ale większy efekt) używałam już pare razy J&J do ciemnej karnacji, ostatnio miałam ten ujędrniający, zero podrażnień, nawet po goleniu nóg!!! ale chciałabym teraz jakiś lepszy xD piszcie, który mógłby mnie nie uczulić, a będzie dobry :) :) PISZCIE, błagam! :) słyszałam, że z Sorayi jest dobry? tylko co do zapachu zdania są podzielone :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kupiłam NIVEA - mam jasną karnację, ale zależy mi na szybkim efekcie opalenizny i kupiłam wersje dla ciemnych karnacji. Już po 1 zastosowaniu efekt! (balsam kupiłam wczesnym latem, ale rzuciłam go w kat, uznałam, że \"nie działa\") działa, działa!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uzywalam Dove, Johnson & Johnson i Garnier. Z calym przekonaniem mowie iz najlepszy jest GARNIER. Nie pozostawia smug tak jak dove, nie smierdzi tak jak Johnson wszystko jest w nim najlepsze. Nawet jak sie smaruje tak koszmarnie niedokladnie to nie zostawia smug i slicznie pachnie w porownaniu z innymi brazujacymi. POLECAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kadysia
co do Johnson & Johnson ładnie pachnie, tylko ma mały efekt brązujący, używam teraz Dove do ciemnej karnacji (mimo że mam jasną) i jestem zachwycona! ładnie pachnie, nie mam smug (o ilo dokładnie się rozmsmaruje), szybko się wchłania, więc nie muszę tak jak z Garnierem stać nago w łazience 10minut i czekać aż wsiąknie żeby przypadkiem nie wybrudzić sobei ciuchów... ;D a i koleżanki pytają się mnie czy chodzę na solarium, bo jestem opalona :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość qqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqq
moje doswiadczenia z balsamem brązującym sa raczej ubogie.MIałam Sopot,bardzo mi odpowiadał.Najpierw kupiłam balsam brązujący Miraculum,bo pani w sklepie powiedziała ze on tak stopniowo brązuje a Sopot jest bardzo mocny,no i kupiłam. powiem ze jest beznadziejny,stosowałam go dłuzszy okres i nie zauwazyłam zadnej róznicy w kolorze skóry. Dodam jeszcze ze od kolezanek tez słyszałam pochlebne opinie zarówno o Sopocie jak i Johnson's,z tym ze ten drugi ma nieprzyjemny zapach podobno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Blinka
Balsamy dobiera się w zalażności od skóry bo u każdego efekt jest inny. Przetestowałam dużo dalsamów i wiem że ciężko je dobrać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Blinka
Po Dove do ciemnej karnacji miałam pomarańczową skóre, po johsonie skóra była żółtan. Oczywiście nie chce nikogo zniechęcać bo jak widać opinnie są różne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość pure morning
a kto wypróbował balsam Garniera?? bo tak sie zastanawiam, że może teraz ten bym wrzuciła na półkę? ;) albo Nivea?? osobiście wypróbowałam Eveline, Johnsons (2 rodzaje), Dove (2 rodzaje)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Blinka
Garniera jest nawet dobry,kolor przypomina naturalną opalenizne i zapach jest wmiare ładny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Blinka
Gdzie można kupic produkty firmy Eveline?? Sukałam po sklepach ale sie jeszcze z nimi nie spotkałam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Komentujesz jako gość. Jeśli posiadasz konto, zaloguj się.
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

Zaloguj się, aby obserwować  

×