Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość studentka resocjalzacji

CZY BARDZO PRZECIETNA STUDENTKA MA SZANSE DOSTAC SIE NA UJ UZUP .-RES.?

Polecane posty

Gość studentka resocjalzacji

HEJ. jestem przecietna studentka pedagogiki o specjalnosci resocjalizacja. marzy mi sie U niwersytet Jagiellonski ,ale niestety, mimo sredniej z 3 lat-mam 4,08 to egzamin lic zdalam na 3 ... Czy radzicie bym w ogole nie rozbudziala sobie nadziei bo tam przeciez same wybitne jednostki chodza.... Czt warto w ogole probowac..wiem ,ze wiele osob z BARDZO DOBRYMI WYNIKAMI ida wlasnie tam z mojej uczelni m imo ,ze nie robia nic w tym kierunku jesli chodzi o przyszly zawod[ja sie np angazuje w wolontariat itd] .. chcaiaalbym uslyszec wasze zdanie. ... CZY 3 wyklucza pojscie na ta uczelnie??? dziekuje za kazda konstruktywna rade.

Gość studentka resocjali
vv

Gość patatjaka
sprobowac zawsze mozna. mozesz na poczatku byc wolnym sluchaczem a z czasem wskoczyc jak sie zwolni jakis miejsce

Gość no nie wiem...tam raczej
wybieraja sie najlepsi wiec ty raczej nie masz o czym marzyc..

Gość probujbo potem bedziesz zalo

Gość ehhhhhhhh
po co pojdziesz- kompromitować się?? bez sensu. tRZEBA BYŁO SIĘ UCZYĆ a teraz naucz sie ozdabiac paznokcie

Gość zrob to co ci mowi serce
mysle ze powinnas sprobowac...a ten ostatni wpis to jakis daremny typek wpisal- ja przez problemy zdrowotne tez mam koncowa ocene 3 z egzaminu licencjackiego i co??????????????????? to nikogo nie przekresla..

Gość byle do przodu

Gość jesli to twoje marzenie