Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Gretchien

Czy eleganckie buty na gołe nogi?

Polecane posty

Gość Gretchien

Mam problem ponieważ ide jutro na ważne spotkanie w sprawie pracy i chcę założyć eleganckie buty na obcasie (białe od ślubu) do letniej spódnicy i nie wiem czy wypada założyć je na gołe nogi czy lepiej ubrać podkolanówki? Żadko je zakładam i nie mam doświadczenia. Pomóźcie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość lopetycja
to moze załozysz ponczochy. A jaka to praca?,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość na gołe nogi jak najbardziej
ja bym sie bardziej zastanawiała nad stanem tego obuwia (poprzycierane boki, fleki, itp) no i wyglądu stóp...............

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gretchien
Praca w urzędzie. A stan obuwia jest nienaganny, stóp też. Palce i pięty są zakryte.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość batnanrozgi
jezeli praca w zachodniej firmie, banku, i tym podobnych firmach, to absolutnie nie na gołe nogi. Tam na to zwracają uwagę. Faceci tez w szortach do takich firm nie przychodzą. Jak branza taka bardziej artystyczna, lub mniej prestizowa, to nie masz sie czym przejmowac, idz jak ci wygodnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jak masz ladnie opalone nogi to nie zakladaj rajstop jednak ja zawsze sie czuje pewniej w rajstopach ponczochach:) moze i zaloz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość luisjanka
no jak to sa takie zakryte to tym bardziej załóż jakies 12dm cieniutkie ponczochy. Bo jak dla mnie to niehigienicznie pakowac do srodka gołe stopy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gretchien