Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość kaśka19

Dziwna sytuacja

Polecane posty

Gość kaśka19

Mieszkam od dwóch lat w wynajętym mieszkaniu we Wrocławiu. Studiuję tam na Uniwersytecie. Mieszkam z dwoma koleżankami z roku. Pewnego razu po przyjeździe od rodziny postanowiłam się odświeżyć po podrózy. Wzięłam prysznic i gdy wyszłam z kabiny przypomniałam sobie że nie zabrałam świeżej bielizny ze swojego pokoju. Wytarłam ciało ręcznikiem i założyłam szlafroczek lecz go nie zawiązałam także było z przodu widać moje nagie ciało. Dla mnie to normalne i się tego nie wstydziłam. Ale moja koleżanka gdy mnie tak zobaczyła to chciałam mnie pouczać że nie mam chodzić w negliżu w jej obecności. Jestem normalną heteroseksualną dziewczyną i nic sobie nie pomyślałam przy tym ja nie zawiązałam szlafroczka. Po prostu zrobiłam to odruchowo bo znam moje koleżanki i się ich nie wstydzę. Moja druga koleżanka nic nie powiedziała bo ona tez często jest w negliżu a ta druga po kąpieli ubiera się a piżamę zakłada dopiero w swoim pokoju. Zdziwiło mnie to jak można się tak wstydzić własnego ciała i to w towarzystwie kobiet. Dowiedziałam się później że ona nawet jak jest na basenie i bierze prysznic to się nie rozbiera. Co mam o tym myśleć? Co wy o tym myślicie

Gość dziwna ta twoja
kolezanka ;]

Ja też nie lubię się pokazywac nago innym. Rozumiem ,że ona może sobie nie życzyć Cię takiej oglądać.

Gość kaśka19
własnie tak sobie pomyślałam ale jest jeszcze jedna dziwna rzecz. Gdy ja lub moja koleżanka korzystamy z łazienki to nigdy nie zamykamy drzwi-no bo po co. A ta trzecia zamyka i jeszcze klamką sprawdza czy są zamknięte. Przeciez nam nie jest dziwne kobiece ciało-wszystkie jesteśmy takie same. A ta jakieś cyrki odstawia.