Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość kasia-1985

POMOCY! Jak utworzyć spis treści w wordzie?????

Polecane posty

Gość kasia-1985

Nie wychodzi , czytam pomoc, ale spis nie chce się wyświetlić... Ktoś potrafiłby mi wyjaśnić? HELP!!!!!!!!!!!!!!!!! Pilnie tego potrezbuję, mecze się już dwie godziny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość napisz wszystko
a później użyj tabulatorów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kasia-1985
Mam zadanie do wykonania, musze się nauczyć robienia profesjonalnego spisu treści.... To właściwie do niczego mi nie potrezbne, ale przełózony musi to zobaczyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ja robie w tabelce
kontury zaznaczam na niewidoczne i wszystko ładnie sie układa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wstaw -> odwołanie -> indeksy i spisy -> zakładka spis treści wybierasz ile chcesz nagłówków wracasz do dokumentu i pojawia Ci się na pasku narzędzi takie pole \"tekst podstawowy\" zaznacz słowo np. Rozdział I i ustaw poziom 1 jeśli będzie np. 1 pkt rozdziału pierwszego to zaznacz słowo np. \"1.2 Zanczenie ekonomii na świecie\" i ustaw poziom 2 i tak dalej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kasia-1985
do krosta; Właśnie tak zaczynałam, ale dalej robiłam inaczej. Dzięki, już próbuję. Boże, jak dobrze że w necie można kogoś znaleźć!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kasia-1985
ok, coś już zrobiłam, nie jest to może idealne, ale mam punkt wyjściowy. Teraz sobie ćwiczę::)) Jeszcze raz dziękuję:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×