Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość boje sie

Wypowiedz Benedykta XVI i jej konsekwencje!!!!!!!!!!

Polecane posty

Gość boje sie

O co konktretnie chodzil w tej wypowiedzi, dlaczego cos takiego zostalo powiedziane, ze muzulmanie sa obrazeni i groza swieta wojna. Myslicie ze musimy obawiac sie przykrych konsekfencji z tego powodu?

Gość o nieeeeeeeeeeeee
:D co za MY ?

Gość boje sie
my NIE MUZULMANIE!

Gość Atlantis is calling
Benek przeciez nic wielkiego nie powiedzial, to brudasy musza zawsze wszystko rozdmuchac :o popier*oleńcy :o

od kiedy muzłumanie słuchają chrześcijańskich kazań? Widzieliście te \"manifestacje\" na ulicach? Bez obrazy ale wyglądają jak dzikie zwierzęta i to tylko przez jakieś słowa. Chyba nie maja co ze sobą zrobić. Nie znam się na tym ale wg. mnie przesadzają. Chyba że mają w tym zupełnie inny cel...PS wielu ludzi robi sobie jaja z Chrystusa a czy chrześcijanie palą ich kukły i napadaja na kościoły innych wyznawców? Nie znam się na ich religji ale to sie śmieszne aczyna robić tym bardziej że to co mówiła papiez było jakimś cytatem. Ale to tylko moje zdanie, ja się na tym nie znam.

Gość o nieeeeeeeeeeeee
Zestaw 1: A. zrobicie wyprawę krzyżową, (dobrze Wam swego czasu wychodziły) B. Opłacicie kilka F-16 (kasy macie :D) C. Wyprzecie się wszystkiego, łącznie z wiarą, Hmm mnie zastanawia inna rzecz. Fanatyczni wyznawcy islamu uważają śmierć podczas walki z np katolikami jako coś co zaprowadzi ich w ramiona Boga. :D Katolicy są bardziej "dystyngowani" i reagują mniej wybuchowo. Czyżby to z racji tego że katolik ma więcej majątku do stracenia niż arab latający z ak-47 w klapkach po pustyni ? :p

Gość Fascynatka NHS
no właśnie, niestety :(

Gość o nieeeeeeeeeeeee
Oj, dziecko. Są na tym świecie rzeczy i prawdy oczywiste ale pewne osoby w pewnych okolicznościach mówić o tym nie powinni...