Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość ciekawa 85

Kto ze studiujących mial praktyki w szkole?

Polecane posty

Gość ciekawa 85

Witajcie! Moje pytanie kieruję do przyszlych nauczycieli. Studiuję filolgię polską i na czwartym roku (za rok) będę miec praktyki w szkole. Powiem szczerze ze troche mnie to przeraza. Boję się wystapien publicznych i wszystkiego co sie z tym wiąże. Wybralam specjalizację nauczycielską, bo wydawala mi sie ona najrozsadniejsza z trzech propnowanych. Nie orientuję sie zbytnio w jakim wymiarze czasowym sa takie praktyki, ogolnie przeraza mnie to trochę...Moze jest tu ktos kto przez to przechodzil i da mi jakies rady? Pzdr.

Gość ciekawa 85
podnoszę

ja mialam z matematyki.... z tego co pamietam to przez 3 tygodnie po 18 godz lekcyjnych 1.tydz. tylko hospitowałam 2.tydz. hospitowałam i prowadziłam z 5 godz 3.tydz. prowadziłam wszystkie lekcje - w jednej klasie musiałam tez zrobic i ocenić kartkówke przede wszystkim daj na luz. nie jest źle. zależy kto będzie twoim opiekunem stażu. Jesli zezwoli ci na stawianie ocen to uczniowie tez nie podskoczą. Poobserwuj na początku, jak nauczyciel prowadzi lekcje, jakie ma podejście do uczniów itd i pamiętaj: ty się uczysz, więc zupełnie bez konsekwencji możesz popełniać błedy. Wykorzystaj to na nabranie życiowego doswiadczenia. Powodzenia. Trzymam kciuki. Będzie dobrze. :-)

Gość ciekawa 85
Dzieki naszko, trochę podnioslas mnie na duchu :) Kurcze jak sobie przypomne jak moja klasa traktowala tych nieporadnych praktykantow to az mnie ciarki przechodzaa..