Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

frida10

tupperware

Polecane posty

No tak, było już to napisane w powyższych postach. Tak czy siak, to niezły strzał firmy w konsultantki. Oczekiwałabym teraz, aby w przypadku każdej promocji takie informacje były publikowane w ulotkach reklamowych oraz wyraźnie ogłaszane przez konsultantki. Możesz człowieku kupić sobie przysłowiowy zielony zestaw za jedyne 350 zł ale zapomnij o reklamacji na identyczny kolor. Dostaniesz wszystko psujący czerwony i nie podskakuj. Ja przynajmniej nauczyłam się, aby już nigdy nie kupować niczego w promocji o ile będzie inne niż w katalogu. Obawiam się jednak, że wiele osób kupował tylko dlatego, że pojawiały się rzeczy trochę inne niż w katalogu....Teraz okazuje się, że kupując je klientki strzelają po części sobie w kolano... Gratuluję fimie Tupperware !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Weronika_Kulesza
W nawiązaniu do tego, co napisała powyżej Malwina, myślę, że tak naprawdę jedyną stroną, której będzie się obrywać, są konsultantki. To ewentualnie na nich będzie się skupiać i odbijać prowadzenie takiej a nie innej polityki przez centralę firmy. Z drugiej strony kiedyś znajoma konsultantka powiedziała mi, że była na spotkaniu z szefostwem i kiedy któraś z dziewczyn wyraziła swoje niezadowolenie z czegoś tam, usłyszała od kogoś z centrali "wy macie zapie....,a nie gadać". Takie życie, jak widać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość honia...
Elu to nie tak, że jak zakupisz np. rozdrabniacz w innym kolorze to reklamacji nie uwzględnią! Po prostu trzeba będzie długo czekać na zrealizowanie jej, bo co jakiś czas się produkty powtarzają i dostaniemy część wtedy w tym samym kolorze, jednak co nie którym klientom wcale sie nie dziwię brakuje po prostu cierpliwości w tym oczekiwaniu... Zresztą my też się czujemy nie komfortowo bo nie można załatwić reklamacji tak jak to powinno być ale po to jest kontakt z firmą internetowy i uważam, że wszyscy klienci powinni wyrażać swe opinie i pisać o tym do centrali, może to pomoże zmienić politykę Tapera??? Przecież nikt z kierownictwa nie zagląda na to forum, można więc tutaj narzekać a i tak to nic nie da...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Honiu, ja rozumiem, że dostanę nową część w ramach gwarancji tylko pewnie każda z nas chciałaby dostać część pasującą dokladnie do naszego modelu. Ja wiem, że mając srebrny samochód, mogę jeżdzić z czerwonymi drzwiami, ale po prostu uważam, że to nie jest zrealizowana. gwarancja. I jeżeli mogę mieć do kogoś pretensje, to do sprzedawcy tego samochodu, że nie powiedział mi przed zakupem, że w przypadku wymiany z identyczną częścią może być różnie...Wtedy albo świadomie się na to godzę, albo wybieram inny salon. A tutaj okazuje się, że ja dopiero teraz się dowiedziałam o takich ograniczeniach. Ulotki reklamowe tylko zachwalają promocje...Moje 2 konsultantki albo nie widziały albo mi nie powiedziały.... Tak na marginesie, to jednym z najważniejszych argumentów firmy Tupper w stosunku do innych była słynna już gwarancja. Powiem Ci szczerze, że im dłużej temu się przyglądam, to widzę coraz więcej skaz na tym ideale...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Dagmara32
Dopiero teraz trafiłam na to forum i jak widzę w dobrym momencie. Drogie Panie, jestem właśnie przykładem nabitej w butelkę byłej (bo już więcej nic nie kupię) klientki. Niestety, skusiłam się na wspominany już zielony zestaw 3 przyrządów i okazało się, że szef kuchni miał wadliwą rączkę. Wymieniony mi na czerwoną. Nie chcę nawet tego komentować. oddałam rozżalona takiego "pięknego" szefa znajomej za darmo a sama kupiałm nowego na allegro (całego zielonego) i teraz chucham, aby nic się nie stało. Ja w każdym razie już dziękuję i więcej nie skorzystam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość diamonths Poznań
A ja dzisiaj usiadłam nad ulotką na ten okres i na następny i mam problem... dla mnie jako konsultantki nie ma tam żadnej oferty. No chyba, że ktoś czeka na stolnicę i wałek, albo garnki w przecenie. Ulotki są ubogie, jakieś stare przerobione fotki, a do tego nadworny kucharz Tupper poleca dzem czereśniowo jagodowy w sierpniu gdzie czereśni już ani dudu a i jagód nie uświadczysz, to może na Boże Narodzenie dadzą przepis na mrożony sorbet truskawkowy, albo w Wielkanoc przepis na uszka z grzybami. Dlaczego nikt za to nie bierze się z głową, to naprawdę tak nie logiczne? Tak drogi jest grafik i fotograf. Musi starczyć na opłacenie rzeszy pracowników "umysłowych", a ja konsultantka mam chapać... A co do reklamacji to bywają zbuki, ale o zaletach tej wymiany na aktualny katalogowy produkt nikt nie mówi - szczególnie ci, którzy mają szefa kuchni jedynke albo dwojkę - wtedy wymienia się im na cały nowy czyli trójkę, więc z większą ilościąnoży i bardziej ergonomiczny i wytrzymały. Ale przyznaję rację, nie chciałabym czerwonych drzwi w srebrnym samochodzie. Pozostaje mi życzyć powodzenia tym co kupują i tym co sprzedają, tym drugim trochę więcej ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość honia...
Elu ale ja mówię o wymianie reklamacyjnej w tym samym kolorze, to wtedy trzeba czekać czasem cały rok, ale będzie ten sam kolor, w innym przypadku masz inny, bieżącej ulotki nawet nie będę komentować, to jest tragedia, ulotka przed urodzinami fatalna a urodzinowa też nic nie lepsza, a my mamy tylko zasuwać, szkoda się wypowiadać...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dobra, koniec narzekania ! :-) Mam pytanie, czy można dokupić albo (co by było nawet lepsze) pasują z innych miseczek, pokrywki do zamknięcia słynnych już szefa, kuchcika, rozdrabniacza? Tak na marginesie, to kiedy kupowałam po raz pierwszy kuchcika (niebieskiego), to miałam dodatkową pokrywkę. Kiedyś okazał się wadliwy i wymienili mi go na zielonego (ciekawe,, bo zielony nie był wtedy katalogowy), to tenże okazał się być już bez przykrywki. Czy zatem drogie Panie można szczelnie zamknąć te naczynia bo czasami to jest przydatne. Słyszała, że jeżeli chodzi o rozdrabniacz, to pasują pokrywki z bolka/lolka ale kupowanie tych pojemników dla dzieci jest bez sensu tym bardziej, że są drogie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość diamonths Poznań
Nie wiem, które pasują, ale zawsze możesz kupić dowolna rzecz, która występuje w katalogu jako część serwisową. Tzn. zawsze możesz dokupić pokrywkę, nożyk do szefa bez konieczności kupna całego produktu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ostatnią ofertę jak zobaczyłam, to zbladłam! Aby kupić garki wydać trzeba 2250 zł. Kogoś z marketingu pogieło. Oferta dla dobrze zarabiających. Kiedyś myślałam, że kupię je systematycznie po jednej sztuce w promocji, ale wciąż łączą ją z innymi nie zawsze potrzebnymi naczyniami. Jak na ofertę letnią, to z niej nie zamówię, bo dla mnie nic w niej nie ma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Dagmara32
A ja myślę, że ludzie naprawdę dobrze zarabiający i których stać na takie kwoty, nie kupią Tupperware. Ona raczej wybiorą firmę związaną z prestiżem a Tupper takiej renomy nie ma. Jak ktoś dobrze napisał wcześniej, tupperware w głowach odbiorców kojarzy się z plastykiem. Ja tam mam stalowe garnki tefal volupty za 400 zł/ komplet. Używam ich codziennie i są super.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość wiola tupper
Ostrzegam przed używaniem otwieracza do słoików. Potrafi bardzo skutecznie giąć i niszczyć zakrętki. Moja konsultantka powiedziała, że dostała sygnał z dystrybucji, że ten "wyrób" będzie wycofany ze sprzedaży.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pani "Dagmara32" - przepraszam jeśli swoją wypowiedzią obraziłam, ale miałam tylko na myśli osoby które stać na tak drogie garnki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Beata Wanda
Zastanawiam się nad zakupem pełnego zestawu krajalnicy finezja. Proszę o Wasze opinie na temat tej krajalnicy. Warto czy nie warto w nią inwestować?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Eliza_Michalik
Mam naczynie Ultra pro 3,5 l i teraz chciałabym dokupić pasujące do niego naczynie 2 l. Oczywiście bez przykrywki bo mam tą z wersji 3,5 l. Jakby ktoś miałby takie naczynie w dobrej cenie, to proszę o kontakt eliza.michalik77@gmail.com. Interesują mnie propozycje niższe niż cena katalogowa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dostałam od znajomej konsultantki listę produktów, których już nie będzie w nowym katalogu (za 3 tygodnie). Jeżeli zatem, ktoś jest zainteresowany poniższymi produktami, warto się już teraz zainteresować: - Breadsmart chlebak - Deska do chlebaka - Cheesmart prostokątny - Cheesmart kwadratowy - Finezja miarka 1l - Finezja mini wałeczek - Optima mała - Optima duża - Ryżowy Garnuszek - Makaronowy Garnuszek - Elegancja szklaneczki - Elegancja dzbanek - Elegancja salaterka - Elegancja miska 1,5l - Elegancja miska 2,3l - Elegancja miska 3,2l - Elegancja półmisek - Nowa Fala maselniczka - Stojak na ręczniki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
I jeszcze jedno. Ostatnia możliwość zakupu wiadra Jumbo. Definitywny koniec tego produktu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jak zobaczyłam ofertę urodzinową, to doznałam szoku! Tupperware lekkie kpiny z siebie robi: nóż co ciasta w promocji 15,90, a w katalogu 16,99. :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Melozynka
Czy ktoś z Was posiada przepis na powidła w ultra plusie ? jeśli tak to ślicznie poproszę ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dziś widziałam się z dystrybutorką, która przywiozła mi towar. Zamówiłam towar ze strony internetowej za kwotę 120 zł. i do tego chciałam 2 butelki (zamówienie moje i koleżanki - poinformowałam dystrybutorkę). Na stronie Tupperware nadal widnieje informacja: "Specjalne podziękowanie dla Gości, którzy dokonali zakupu za minimum 60 zł. Butelka eco za 18,90". I co, "nic", butelek nie otrzymam, bo oferta dotyczy zakupu towaru z katalogu. To jest "oszustwo" - informacja na stronie jest inna niż na ulotkach. KPINA !!!! Jestem urażona!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mama mani :)
Niestety tylko na ulotce mozna przeczytac ze to o zakupy z katalogu chodzi..na stronie internertowej nigdy tej informacji nie ma..moze to lenistwo..a moze...wiadomo. Ja mam pytanie do doswiadczonych Pan o pikantusa w obecnej promocji,jaka ma pojemnosc i czy to jest taki pojemniczek "z winda?" :) a drugie pytanie o perle stolowa- na zdj wyglada na kolejna miske tupperware,czy tak jest czy to moje mylne wrazenie? Dziekuje za odpowiedzi..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość honia...
Do mamy Mani... Pikantus jest z windą, po podniesieniu odsączamy np. grzybki aby nie stały w zalewie, ma pojemność 1,5l czyli całkiem sporą. Widziałam go i super wygląda, ale jest też przydatny na stole. Po imprezie nie musimy przekładać potrawy bo można w nim przechowywać resztę w lodówce. Miska perełka jest pojemności 1,1l, ale taka nie duża też jest przydatna, ale to już zależy od nas co nam sie przyda, pikantusa naprawdę polecam, a jeszcze w komplecie ma chowany widelczyk do wyjmowania. Jeśli chodzi o ulotkę, to uważam, że trzeba pisać do centrali bo w ulotkach drukowanych zawsze jest napisane, iż chodzi o zakup produktów katalogowych. Wymóg ten jest stawiany zawsze jeśli chodzi o produkty oznaczone symbolem OB, widocznie dla nie których jest to tak oczywiste, że zapomnieli dopisać tak ważnej informacji. Uważam, że powinna koleżanka napisać reklamację dotyczącą tego (reklamację trzeba kierować do Warszawy, bo na niższym progu nic nie załatwisz), zawsze jest szansa, na pozytywne załatwienie tej sprawy skoro ktoś popełnił tak poważny błąd, pozdrawiam...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość monikaoliwia@wp.pl
Kluseczkomania duża 30 zł pierozkomania 45 zł chętne osoby zapraszam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Eliza_Michalik
Chętnie kupię bazyle powyżej 1 l w atrakcyjnej cenie. Oferty proszę wysyłać na eliza.michalik77@gmail.com

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość monikaoliwia@wp.pl
Ma wszystko oryginalne a ze tak tanio sprzedaje to juz oja sprawa na moje zakupy dostaje sie dokument zakupu!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Basia_gosposia
Skąd tyle zawiści i zazdrości? Każdy sprzedaje za tyle, za ile chce. Podobnie, jak i na allegro.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Czasy się zmieniają...Konsultantka u której zawsze kupowałam, podziękowała firmie za współpracę. Zadzwoniłam do dystrybucji bo potrzebowałam pilnego kontaktu z inną. Dali mi namiary tylko na jedną mimo, że okolicy pracuje około 5. Zadzwoniłam do niej. Po pierwsze, od razu powiedziała, że nie dowozi towaru do domu bo jej się nie opłaca (mieszkamy w miescie 40 tys). Albo będę sama odbierać, albo może mi ewentualnie dowieść doliczając 5 zł/ sztuki. Kiedy się z nią spotkałam, zadała mi wprost pytanie: czy kupuję na rachunek czy bez. Bez rachunku jest 25% taniej. To jest najlepsza (bo przynosząca najwyższe dochody) konsultantka w regionie. Po raz kolejny okazuje się, że żadna etyka i zasady się nie liczą. Liczy się tylko i wyłącznie kasa. Teraz doskonale rozumiem, dlaczego firma toleruje znane i coraz powszechniejsze sprzedawanie towaru znacznie taniej przez managerów. Takie życie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Odpowiedź dla Pani Honi! Rozumiem, iż mogę reklamację złożyć, ale dlaczego kolsuntant ma to w "d...e" i również mnie kieruje do centrali. Pytanie: od czego jest kolsuntant? Od sprzedaży, czy również od spraw reklamacyjnych związanych z zakupem. Kupiłam od kolsuntantki, a nie od Centrali. Najlepiej umyć ręce od problemów. Rezygnuję już z zakupu jakiego kolwiek towaru z tej firmie!!! Takiego syfu, to nie ma żadna sznująca się firma. Tupperware jest dziadostwem !!!! Przepraszam, jeśli kogoś obraziłam, ale takie jest moje zdanie, a jestem klientką od 2003 roku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×