Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Piotrek_1965

POMOCY, CO tu mi napisano.

Polecane posty

Gość Piotrek_1965

Information for Visually Impaired Users For security reasons, the Allowed Sender Request Form asks senders to type a code displayed in a verification image. If you use a screen reader or other software that cannot read this image, please contact EarthLink Customer Support for help completing the form. You can reach a live representative 24 hours a day, seven days a week through EarthLink's Live Chat. Note: This information applies to visually impaired users only. If you have normal vision but cannot see the verification image on the Allowed Sender Request Form, please return to the form and click your browser's Refresh or Reload button.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Czarna-Rozpacz
W skrocie: jesli widzisz, to przepisz kod. Jezeli nie, skontaktuj sie z Customer Support.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Piotrek_1965
Dzięki, widzę kod. Miłej sobotki życzę miłym Paniom :D :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość hiiiiii
ęęłęóInformation dla Wizualnie Osłabionych Użytkowników Z powodów bezpieczeństwa, Dozwolony Nadawca Prośba Forma prosi nadawców, żeby napisać kod pokazany w obrazie weryfikacji. Jeżeli używasz czytelnika ekranu lub innego oprogramowania, które nie może przeczytać tego obrazu, proszę skontaktować się z EarthLink Klientem Poparcie dla pomocy uzupełniającej formę. Możesz wyciągnąć rękę na żywo reprezentant 24 godzin dzień, siedem dni tydzień przez EarthLink's Przeżywają Pogawędkę. Zauważ: Ta informacja odnosi się do wizualnie osłabionych użytkowników tylko. Jeżeli masz normalną wizję ale nie widzisz, jak weryfikacja obrazuje na Dozwolonym Nadawcy Prośba Forma, proszę wrócić do formy i kliknąć twojej przeglądarki Odświeżyć się lub Przeładować guzik. tak przetłumaczył moj program

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość anacola
dokładnie mniej wiecej "informacja dla wizualnie ograniczonych użytkownikow ze wzgledow bezpieczeństwa etc czyli po polsku windows zablokowal ci dostep do odczytania pobieranego obrazu lub jest to plik niebezpieczny.jesli chcesz nadal odczytac plik musisz skontaktowac sie z biurem obslugi klienta ktora pomoze ci skompletowac plik .mozesz sie z nimi kontaktowac 24 godziny na dobe 7 dni w tygodniu to podaja ci namiary " EarthLink's Live Chat" jesli nie widzisz odswiez strone lub jak powyzej w co ty wlazłes?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Piotrek_1965
w gówno :o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Piotrek_1965
maila do kupla do USA piszę i taką zwrotkę dostałem, ha, ha Kod widzę i wpisałem - poszło!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×