Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość xsf

Moj problem polega na tym, że.doradzcie mi!!bo sama nie wiem co robic

Polecane posty

Gość xsf

Mieszkam w małym miasteczku z męzem,mamy tutaj własne mieszkanie, teoretycznie jeszcze nie jest nasze, ale on wsadził tyle pieniedzy w remont tego mieszkania(bo było stare i do remontu) i teraz jest juz naprawde ładnie urzadzone.PROBLEM POLEGA NA TYM, ze ja nie mam pracy, szukam bezskutecznie, w mojej miejscowosci nie ma dla mnie ofert pracy, choc jestem po studiach.Studiowałam i mieszkałam przez lata studiow w duzym miescie.Podobał mi sie wielkomiejski klimat, nie musze mowic, ze poznałam tam wielu ciekawych ludzi.Moze nawet miałabym tam prace, bo mam troche znajomosci.Natomiast tutaj w tym małym miasteczku, skad pochodze, mało moich znajomych mieszka wszyscy albo w duzych miastach, albo za granica.Moja facet ma tutaj pewna robote, dosc duzo zarabia, dlatego narazie stac nas ta to, ze ja nie musze pracowac.Tylko, ze ja chce sie reazliowac chce pracowac, poki jeszcze nie mamy dziecka.Wiec mam taki dylemat, czy przeniesienie sie do duzego miasta, tzn ja bym sie przeniosła i praca tam w tygodniu+wynajem mieszkania....to zły pomysł..>??Bo juz mam dosc siedzenia w domu, tutaj i tak nic nie zjade, a tam mam kilka rozmow kwalifikacyjnych juz poumawianych..tutaj nie ma po prostu pracy, małe miasto wszystkie etaty zajete przez znajomkow..Czy znacie takie pary małzenstwa, ktore zyja troche tak na odległosc!!>>Czy to jest głupota i nietakt!!Zebym ja przenosiła sie i płaciła za wynajem mimo, ze mam włąsne mieszkanko(małe ale zawsze) z mezem, tutaj w naszej miejscowosci!!!WIDYWALIBYSMY SIE TYLKO W WEEKENDY!!cO O TYM MYSLICIE?mOZE MACIE JAKIES INNE ROZWIAZANIE!!ja w ogole w przyszłosci chciałąbym sprzedac to nasz mieszkanie i przeniesc sie do tego wiekszego miasta, problemem jest tylko mo