Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość bidny student

Jak ważne są dla kobiet pieniądze ?

Polecane posty

Gość bidny student

Witam, mam 21 lat i jestem studentem - nie posiadam własnych dochodów ( dorabiam zwykle w wakacje ) i nie stać mnie na częste wyjścia do kawiarni czy kina - szczerze mówiąc obecna sytuacja finansowa mojej rodziny skłania mnie do szukania pracy w okresie sesji ( co łatwe nie będzie bo lekkiego kierunku nie mam...), jednak staram się dobrze ubierać na miarę moich możliwości, regularnie ćwiczę, wyglądam ok ( diabeł chyba brzydszy...:) ) rozumiem i szanuję kobiety - niestety kiedy w rozmowie nadchodzi chwila w której rozpoznaję spojrzenie mówiące "umów się ze mną" dokonuje samoblokady - czy właśnie w ten sposób powinienem zacząć znajomość ? Ostatniej dziewczynie nie miałem serca ( albo odwagi ) powiedzieć, że zwyczajnie mnie na nią nie stać ( dla niej to były tylko wyjścia do kawiarni czy kina - dla mnie cały mój budżet ) - zwyczajnie czułem się winny że nie potrafię sprostać mojemu wynikającemu z konwenansów "obowiązkowi". Przy tym wszystkim wiem, że zwykle dziewczyny są przyzwyczajone do tego, że się za nie płaci ( szczególnie te atrakcyjne ) dlatego też ciekaw jestem jak ważne dla pań są pieniądze w kieszeni ich facetów, czy uważacie, że mężczyzna zawsze powinien za was płacić itd. Pozdrawiam.

Gość vvnjmn
a musiałes isc z nia do kawiarni ?Mozna być w domu

Gość taka jedna ona
lub iść na spacer ...

Gość bidny student
Spacer to dobry wynalazek, ale nie jest odpowiedzią na zadane przeze mnie pytanie :)...

Gość taka jedna ona
no fakt ;)

Gość Sara82