Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość biała lilia

CZY POTRZEBUJĘ PSYCHOLOGA?

Polecane posty

Gość biała lilia

Od kilku miesięcy przechodzę problemy w związku. Nie chodzi o brak uczucia, ale o nawarstwienie się problemów, o brak czasu dla naszego związku. jesteśmy ze soba prawie 4 lata, bardzo się kochamy. na niczym mi nie zależy, tylko na tym związku. Od kiedy to wszystko się dzieje mam poczucie braku sensu życia, ciągle myślę tylko o tym, co by było, gdybyśmy się rozstali. Nic mnie nie cieszy. Pracuję, studiuję zaocznie. gdy wyjeżdżam na studia do innego miasta, jestem chora, chce mi się wymiotować. mam poczucie, że jestem w sytuacji bez wyjścia, bo naszej sytuacji nie da się zmienić. mam poczucie beznadziejności. Schudłam, wyglądam okropnie, szara cera. Ciągle kłuje mnie serce i boli żołądek. Czuję się sfrustrowana. Czy po tym co napisałam sądzicie, ze potrzebna mi pomoc specjalisty, czy nie? Poradźcie mi coś.

Gość Bliska
nie potrzeban ci rozmowa z ukochanym czas ci poswiecony Niech wykasuje gadlki z innymi kobietami i poswieci je Tobie:P tak sie czuje człowiek który kocha, a który jest olewany... I tak się czuje człowiek który kocha i Miłość uznaje za wielkie bogactwo zycia. Zatem co go ma cieszyc/ to ze jedzie do szkoły do pracy, jak w myślach On:)?

Gość biała lilia
nie przypominam sobie, żebym pisała o jakichś gadkach z innymi kobietami. takie coś nie ma u nas miejsca.

Gość biała lilia
Wiem, że jestem nadwrażliwa. Powiedzcie mi tylko, czy to normalne, żeby tak się przejmować? Wszystko wydaje mi się bez sensu. Czuję się źle psychicznie i fizycznie.

Gość Bliska
Ma. jak nie ma czasu dla Ciebie to pociesza inne. Może A ma doła Ty masz doła, depresja... taka prawda Ale co tam ty się nie liczysz, nie jesteś A.

Gość biała lilia