Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość /ubrana w zapach/

Perfumy z Allegro-kupowaliście?

Polecane posty

Gość /ubrana w zapach/

Możecie poradzić sprzedawce, który sprzedaje oryginalne oryginały?:):):)

Gość porcupinetree
rotez2

Gość /ubrana w zapach/
byłam, widziałam, ale nie ma tego, co chce:(

Gość /ubrana w zapach/
cinque, widze, że nie tylko zapachy w szafie Cie interesują:)

ostatnio mam jakiegos hopla na punkcie zapachów przeróżnych :) a że w sumie jestem początkującą wąchaczką, więc w kwestii perfum znalazłam tam mnóstwo pożytecznych porad i podpowiedzi :)

przypomniało mi się - ja kupowałam kilka razy u hugobossa na Allegro i zawsze byłam zadowolona podobno sprawdzeni są np perfumella i perfumen, ale radzę poczytać przede wszystkim komentarze

Gość czarnaMAMBA23
ja zawsze kupuje na allegro i nigdy nie trafilam na podrobe

Gość jajcataaa
czarnaMAMBA23 - a jakiego masz sprzedawce???

Gość taka jedna.........
hugoboss nie ma ani jednego komentarza na allegro i zawieszone konto ...

Gość /ubrana w zapach/
czytałam o perfumelli, faktycznie, chyba zamówie u Niej:)i Ma perfumy, na punkcie których oszalałam, w 100ml butli:) Dzieki za wszystkie rady:)

Gość martuśkaaa
/ubrana w zapach/ - a jak juz kupisz to koniecznie wypowiedz sie na forum jakie otyrzymalas perfumki, ok? Tez sie tak czaje, ale boje sie, ze dostane podrobe...:) pozdrawiam!

Gość czarnaMAMBA23
rotez2,ziuta07, -GoodLife- i kastox ale nie pamietam czy samo kastox czy cyferki jakies jeszcze jak spr to dopisze

Gość tuti fruti
czarna mamba -na innym topicu piszesz ,że chcesz sprzedać perfumy ,któe masz z ...sephory !buhahahah a tu napisalaś ,ze kupujesz na allegro... oszustką jestes??

Gość tuti fruti