Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość 33-tygodniowka

CESARKA- znieczulenie czy narkoza -co lepsze???????????

Polecane posty

Gość 33-tygodniowka

prosze o jakies opinie bo jestem zielona w tym temacie a czeka mnie cesarka

Gość miałam narkozę

Gość wolałam
narkozę, nie zniosłam tego ich przecinania za parawanikiem, sama poprosilam o narkozę trwała chwilkę obudzili pokazali dziecko i pozwolili pospac jeszcze

Ja miałam cesarkę i naprawde nie ma czego się bać. ByLam świadoma tego co mi robią , bo o wszystkim mnie informował anestezjolog. Dzięki znieczuleniu słyszałam pierwszy płacz mojego dziecka i mogłam go zobzczyć. To wspaniałe chwile i żal to zaprzepaścić.

Tego przecinania się nie czuje i nawet nie wiedziałam w którym momencie było.

Narkoza jest szkodliwa dla dziecka, a pozatym intubacja? O co to to nie. Wole znieczulenie podpajeczynówkowe, bo chce zobaczyc dziecko odrazu, a pozatym mąż chce byc ze mną przy cc

Gość ja czułam
wręcz słyszałam dzwięk przecinanej skóry, nie bolało ale właśnie to słyszenie było straszne odsuwałam im parawan zaglądałam co robią hahaha oj był cyrk

Gość -ala-
moja kolezanka miala narkoze, ale tylko dlatego ze zycie jej dziecka bylo zagrozone, w pewnym momencie tetno zaniklo szybko na cesarke, maly nie oddychal, reanimacja-przezyl, urodzil sie w zamartwicy :( ciecie miala przez srodek-tak ponoc robia zycie dziecka jest zagrozone, bo ponoc szybciej dziecko mozna wyciagnac

Gość ja czułam
a po narkozie się śpi budza od razu ale później i tak sie zasypia dla nich jest tylko ważne by sie wybudzić zaraz po zabiegu