Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Fryza

Fryzjer - jak to działa?

Polecane posty

Gość Fryza

Witam wszystkich :-) Mam pytanie. Chce otworzyć swój właśny biznes i wymysliłam sobie, że to bedzie zakład fryzjerski. Nie jestem fryzjerką i nie znam się na tym, ale tak sobie wymysliłam :-) Niedługo bedę miała swój lokal, fryzjerke mozna chyba zatrudnić, potem może druga i jakas kosmetyczke, solarium....Planów mam dużo tylko czy cos z tego wyjdzie:-) Może jest tu ktoś kto też się kiedyś nie znał a otworzył coś takiego? Prosze o porady!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość do fryza
a z kąd masz kase na taki biznesik i ile inwestujesz? Salon bedzie w małym czy dużym mieście?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Fryza
Kasę ktoś mi pozyczy, także spokojnie. To mała miejscowość i jeszcze nie robiłam tam rozeznania co do ilosci "salonów" fryzjerskich. Nie wiem sama....nikt nie ma doświadczeń z fryzjerstwem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Fryza
A jaki kurs skończyłaś. Czytałam o kursach firmy Gabriel, ale są cholernie drogie! W kosmetykach troche sie orientuje , bo kiedys pracowałam w drogerii, moze to wystarczy na początek. Od czegoś trzeba zaczać :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach