Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość konsumentka

prawa konsumenta-komputer-potrzebna fachowa pomoc!!!!

Polecane posty

Gość konsumentka

Witam! Tydzien temu kupilam komputer. Fujitsu-Siemens. I przez caly tydzien ma problemy z wykrywaniem sieci w moim domu i na mojej uczelni. Bylam juz w sklepie i w serwisiepanowie twierdza, ze wszystko ok. Twierdza, ze to wina domowego routera i uczelnianego hot-spota. Nie jest to prawda, gdyz drugi laptop chodzi bez zarzutu. Poprosilam wiec o zwrot pieniedzy. Sklep odmowil-mieli prawo? Czy nie przysluguje mi tzw rekojmia? pozdrawiam i prosze o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Należałoby sprawdzić, czy karta radiowa działa prawidłowo i jaką ma moc. Możliwe, że działa dobrze, ale ma mniejszą moc niż ta w porównywanym laptopie - w takim przypadku nie masz prawa do skorzystania ani z gwarancji, ani z rękojmi, ponieważ komp wady nie ma, a wina leży po stronie słabszych parametrów sprzętu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×