Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

foleta

TERG-MEDIA EXPERT-PROBLEM Z REKLAMACJĄ

Polecane posty

Lidziska pomóżcie bo ja już nie mam siły na tą firmę. Kupiłam w grudniu u nich telewizor.Po niecałych dwóch m-ch używania zepsuł się.Oddalam do reklamacji 27lutego i dziś dostalam odpowiedz.Nie naprawią bo usterka jest poza kartą gwarancyjną.Ekspertyza wykazala,że \"uszkodzenie moglo być spowodowane przepięciem w sieci\".Na moje pytanie jak to możliwe by telewizor uległ takiej awari w momencie gdy nie był włączony(nawet kontrolka się nie palila) a gra Play Station podłączona do tego samego podwójnego gniazdka i podłączona do tego telewizora dalej działała. Rozmawiałam już z rzecznikiem praw konsumenta i jestem z nim umówiona po świętach gdy dostanę resztę papierów z tej firmy.Czeka mnie długa droga ale jestem ciekawa czy ktoś z was też miał taki problem i jak to się skończylo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hej,nikt naprawdę nie miał podobnej sytuacji by podzielić się doświadczeniem?:-(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tak dzieje się, gdy kupujemy drogi sprzęt w firmie \"krzak\", czyli w podrzędnym sklepiczku albo w internecie. O naprawie gwarancyjnej nie ma mowy, o wymianie sprzętu także nie. Jeśli było taniej, niż w oficjalnej dystrybucji, należy mieć nadzieję, że różnica w cenie pokryje koszty naprawy. Oto prawda o \"uczciwym i zacnym drobnym handlu bezpardonowo wypieranym z rynku przez wrogie społeczeństwu wielkie sklepy sieciowe\".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×