Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

annnnnnna

Zaległe pay holiday

Polecane posty

Może ktoś z Was odpowie mi na pytanie, czy zaległe pay holiday z ubiegłego roku podatkowego może tak poprostu przepaść?? Za 1 przepracowany miesiąc mam w agencji 1,5 dnia pay holiday, dziś byłam się zpytać ile mam dni do wybrania i okazuje sie ze 1.2, gdyż z ubiegłego roku podatkowego, czyli luty, marzec 2007 mi przepadły - czy to jest zgodne z prawem? czy nawet jeśli nie zostały wybrane przezemnie nie powinny być wypłacone? przecież płatny urlop nie może przepaść tak poprostu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
to zalezy od firmy.Niektore uznaja nie wykorzystany urlop ubiegloroczny za stracony, niektore moga przeniesc pare dni do wykorzystnia w nastepnym roku, ale z reguly jest to tylko do konca marca nastepnego roku...przykro mi to mowic..ale urlop przepada i to jest zgodne z prawem..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Untaken holiday If you cannot use up all of your four weeks\' holiday in one leave year, you cannot carry it over to the next leave year. The law does not let your employer pay you for holiday you have lost because you have not been able to take those days off. If your employment contract gives you holiday on top of the holiday the law gives you, you may be able to carry over some of the holiday your contract gives you to the next leave year if your employment contract lets you. If your employment contract gives you holiday on top of the holiday the law gives you, it may also say you can have pay instead of any of this extra holiday that you have not taken. If you cannot use up all your four week\'s paid holiday because your employer will not let you take the holiday before the leave year ends, you should seek the help of an experienced adviser, for example, at a Citizens Advice Bureau. To search for details of your nearest CAB, including those that can give advice by email, click on nearest CAB. wziete ze strony: http://www.adviceguide.org.uk/index/life/employment/holidays_and_holiday_pay.htm#can_you_choose_when_to_take_holiday

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
No niec, trudno, człowiek uczy sie na błędach :( morał taki że w tym roku będę urlopować się regularniej :-) dziękuję za odpowiedź:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
u mnie w firmie urlop liczy sie od stycznia do grudnia, czyli biora pod uwage rok kalendarzowy a nie podatkowy. jak nie skorzystasz to po prostu przepada

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×